FANDOM

The Sims 2 Icon TS3Shop Icon

Rodzina Marzyciel – rodzina występująca w grze The Sims 2, zamieszkująca tereny Miłowa.

Historia

Rodzina Marzyciel przybyła do Miłowa bardzo dawno temu. Z raportów mieszkańców miasteczka, wiemy, iż nikt tak naprawdę nie pamięta, kiedy to się wydarzyło. A więc ową rodzinę zaliczyć możemy do jednej z najstarszych rodzin Miłowa i okolic.

Żyjący członkowie rodziny Marzyciel to Dariusz oraz jego syn: Szczepan. Rodzina zamieszkuje centralną część Miłowa, a dokładniej Ulicę Główną 195. Marzyciele zamieszkują dość duży dom, na który składa się parter i piętro. Na parterze znajduje się kuchnia z jadalnią, łazienka, mały salon oraz pokój Szczepana. Zaś na pietrze kolejno: sypialna, pokój gościnny oraz "miejsce pracy" Dariusza i łazienka. Pierwszym członkiem rodziny Marzyciel, jest Dariusz, syn Doroty i Dawida Marzyciel, wnuk Eweliny i Zenona Drąg (ze strony matki) oraz Dagmary i Romualda Marzyciel (ze strony ojca). Dariusz miał spokojne dzieciństwo. Wychowywał się w tradycyjnym simowym domu. Od dziecka wykazywał szczególnie zainteresowania sztuką i malarstwem. Bardzo dobrze się uczył. W wieku nastoletnim, zmarła jego matka Dorota. Wychowywał go ojciec. Gdy Dariusz dorósł, postanowił zaręczyć się z Marleną Kosmyk (którą znał już od dziecka, gdyż razem chodzili do tej samej szkoły i klasy). Niedługo potem, wzięli ślub. Po tym wydarzeniu, zmarł ojciec Dariusza, Dawid. Dariusz wraz z Marleną postanowili zamieszkać w domu jego zmarłych rodziców. I właśnie w owym domu, na świat przyszedł ich syn Szczepan. Marzyciele byli szczęśliwi, że w końcu doczekali się pierwszego dziecka, jednak niedługo ich szczęście prysło. Otóż zginęła żona Dariusza, Marlena, która zmarła w skutek pożaru (co można rozpoznać po kolorze jej ducha). Dariusz bardzo przeżył jej śmierć, jednak wiedział, że musi zaopiekować się ich dzieckiem, Szczepanem, który także źle zniósł śmierć matki. Jedynym synem Marleny i Dariusza jest Szczepan. W wieku dziecięcym, zmarła jego matka. Właśnie w tym czasie, zaczęły się jego problemy. Szczepan nie potrafił pogodzić się ze śmiercią tak bliskiej mu osoby. Zamknął się w sobie, miał kłopoty z nauką. Na szczęście z czasem, to wszystko minęło. Nadal jest mu trudno żyć bez matki, jednak próbuje sobie poradzić ze wszystkimi aspektami swojego życia.

Obecnie, Dariusz wraz ze swoim synem Szczepanem, prowadzą spokojne życie. Po śmierci żony i matki, każde z nich zmieniło swoje nastawienie do otaczającego świata. Szczepan wie, że mimo śmierci matki, musi nadal żyć. Obecnie uczęszcza do szkoły średniej, gdzie ma całkiem dobre stopnie. Chce coś w życiu osiągnąć. Ma dziewczynę, Lilianę Przyjemniaczek.

Dariusz, po śmierci żony, porzucił dawną pracę biznesmena i postanowił "oddać się" swojej pasji, jaką jest sztuka i malarstwo. Utrzymuje siebie i syna ze sprzedaży własnoręcznie namalowanych obrazów. Dariusz tęskni za swoją zmarłą żoną, jednak mimo to, pragnie mieć kogoś przy swoim boku. Brakuje mu drugiej takiej osoby, z którą mógłby spędzić resztę swojego życia. I nawet ktoś taki jest, choć Dariusz "czuje", że nic z tego nie wyjdzie. Mowa tu o Kasandrze Ćwir, którą już od dawna Dariusz kocha. Niestety, ona nie zauważa jego uczucia i wszystko wskazuje na to, że zwiąże się z Donem Lotario, z którym jest zaręczona...

Drzewo Genealogiczne

Drzewo genealogiczne rodziny Marzyciel

Członkowie

Galeria