Fandom

Simspedia

Rodzina Montek

5125stron na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Nazwa Rodzina Montek
Liczba pokoleń 5
Powiązane rodziny Rodzina Kapulet, Rodzina Jutrzenka

Rodzina Montek
The Sims 2 Logo.png
MontyFamily.jpg
Opis
Patrizio Montek nigdy nie zapomniał o złamanej obietnicy Konstantego Kapuleta. Ale teraz jego wnuk, Romeo, zakochał się w dziedziczce Kapuletów. Czy starsze pokolenie doczeka zgody między rodzinami?
Członkowie Patryk Montek, Izabella Montek, Merkucjo Montek, Romeo Montek
Liczba pokoleń 5
Fundusze 76,425 §
Różne Informacje
Gra ;ink=The Sims 2
Otoczenie Werona
Rodzina Montek
The Sims 3 Store Logo.png
Montekfamilythesims3.jpg
Opis
Montekowie to wzór rodziny: szczęśliwi, osiągający sukcesy, kochani. Prowadzą bogate i cudowne życie z wielką rodziną i masą przyjaciół. Z całą pewnością nigdy nie spotkają innej rodziny, która stanie się ich największymi rywalami...
Nazwa Montek
Członkowie Patrizio Montek, Isabella Montek, Bianca Montek, Antonio Montek
Liczba pokoleń 2
Parcela Ulica Letnia 33
Fundusze 13,000 §
Poziom trudności 3/6
Różne Informacje
Gra TS3Shop Icon.pngThe Sims 3 Store
Otoczenie Monte Vista

Rodzina Montek
The Sims 3 Store Logo.png
RodzinaMontek.png
Opis
Silvia prowadziła dobre życie z kochającym mężem i wspaniałym synem. Gdy jej syn odszedł, by założyć rodzinę, a mąż zmarł, martwiła się, że ostatnie lata życia spędzi samotnie. Ale ma w pobliżu wnuki, a do tego ostatnio znowu widuje swojego męża. Silvia wie, że długo nie zostanie sama.
Nazwa Montek
Członkowie Valentine Montek, Silvia Montek
Liczba pokoleń 1
Parcela Aleja Bella Vista 718
Fundusze 10,000 §
Poziom trudności 2/6
Różne Informacje
Gra TS3Shop Icon.pngThe Sims 3 Store
Otoczenie Monte Vista

The Sims 2 The Sims 3 Store

Rodzina Montek (ang. Monty family) – rodzina mieszkająca w Weronie w The Sims 2 oraz w Monte Vista. Nazwisko zostało zaczerpnięte z dramatu Williama Shakespeara pt. "Romeo i Julia".

Historia

Wiele lat temu, kiedy Patryk Montek był jeszcze dzieckiem, poznał Konstantego Kapuleta. Szybko zostali najlepszymi przyjaciółmi. Pewnego razu Konstanty obiecał coś Patrykowi. Niedługo potem złamał jednak obietnicę, przez co stali się oni największymi wrogami. Jako nastolatek, Patryk poznał Konstancję Kapulet. Pewnie byliby parą, może nawet małżeństwem, gdyby nie to, że Konstancja poznała Konstantego, w którym się zakochała. Wtedy Patryk znienawidził Konstantego jeszcze bardziej. Zaczął wrogo traktować także całą rodzinę Kapuletów, a także Konstancję. Niedługo później obydwie rodziny dowiedziały się o sporze i zaczęły kłócić się ze sobą. Patryk poznał wtedy Izabelę Montek. Ożenił się z nią i urodziło im się troje dzieci: Bianka, Antonio i Klaudio . Jest duże prawdopodobieństwo, że Antonio i Klaudio byli bliźniakami. Patryk i Izabela stali się emerytami, a dzieci dorosły. Antonio ożenił się z Henryką, a Klaudio z Oliwią. Bianka zaczęła podkochiwać się w Kencie Kapulecie, dziecku Konstantego. Montekowie strasznie się tym przejęli, tak samo jak Kapuleci. Patrykowi i Izabeli urodziły się wnuczęta: Merkucjo i Romeo, które były dziećmi Klaudia i Oliwii, oraz Beatrycze i Benedykt, bliźniaki Antonia i Henryki. W małżeństwie Izabeli i Patryka coś zaczęło się psuć. Niedługo potem w rodzinie wydarzyła się prawdziwa tragedia: w tajemniczych okolicznościach zginął Klaudio, jego żona Oliwia oraz żona Antonia, Henryka. Patryk wraz z Izabelą postanowili wziąć Merkucja i Romea do siebie i zaopiekować się nimi. Niedługo potem pojawił się kolejny problem: nie dość, że Bianka podkochuje się w Kencie, to jeszcze Romeo zakochał się w Julii Kapulet, wnuczce Konstantego.

Drzewo Genealogiczne

Drzewo genealogiczne rodziny Montek.png

Ciekawostki

  • Ich drzewo genaologiczne jest zadziwiająco symetryczne.
  • Mówi się, że konflikt Monteków z Kapuletami zaczął się gdy Patryk i Konstanty Kapulet byli nastolatkami. Jednakże bardziej poprawną formą byłby konflikt między Antykami a Montekami.
  • Seniorzy rodu mają dość nietypowe emerytury.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki