FANDOM

The Sims Icon TS3Shop Icon
Zobacz także: Rodzina Biedak

Rodzina Nowakrodzina, która występuje w pierwszej i trzeciej części serii gry, w drugiej natomiast istnieje tylko w drzewie genealogicznym rodziny Biedak. W pierwszej części gry, na początku, pełnią rolę samouczka, dopiero później stają się normalną, grywalną rodziną.

Historia rodziny

Newbie

Dom Roberta i Beaty

Nowakowie po raz pierwszy pojawiają się w The Sims, jednak wcześniejsze dzieje rodziny przedstawione są w The Sims 3. W poszukiwaniu swojego wymarzonego miejsca do życia Robert Sr. i Michalina, wraz z nastoletnim synem Robertem (w części pierwszej The Sims nazywał się Jan), przeprowadzili się do cichego i spokojnego Riverview, nie wiadomo jednak gdzie mieszkali wcześniej. Żyli dość dostatnio w dużym, nowoczesnym domu na wzgórzu. Tutaj młody Robert poznał swoją przyszłą żonę, Beatę (w części pierwszej The Sims jako Anna).
Kiedy Robert i Beata dorośli, wzięli ze sobą ślub i wyjechali do SimCity, aby rozpocząć samodzielne życie. Nie wiadomo, kiedy zmarli rodzice Roberta, po jego ślubie czy przed, jednak na pewno jeszcze na długo przed urodzinami ich córki Balbiny. Życie Nowaków prawdopodobnie nie układało się za dobrze w SimCity, gdyż sprzedali oni swój dom i wyprowadzili się do spokojniejszego Miłowa, by rozpocząć wszystko od nowa. Tam żyli skromnie, ale szczęśliwie.
Po pewnym czasie, kiedy Robert i Beata byli już trochę starsi, urodziła im się córka Balbina. Robert zmarł, kiedy Balbina była jeszcze nastolatką, przez co dziewczyna opuściła się w nauce. Beata zaś umarła krótko po ślubie córki z Sławomirem Biedakiem.

Członkowie rodu

Ciekawostki

  • W pierwszej części The Sims, Robert Nowak nazywał się Jan Nowak, zaś Beata Nowak była Anną Nowak.
  • W oryginalnej, angielskiej wersji językowej, rodzina Nowak nazywa się Newbie, natomiast Robert i Beata to Bob i Betty.
  • W simsach na konsole (PS2) tworząc nową rodzinę zawsze pierwszy sim miał sugerowane nazwisko Nowak.