FANDOM

Rodzina Otomana
The Sims 2 Seasons Logo23.png
Rodzina Otomana.png
Nazwa Rodzina Otomana
Członkowie Dorota Otomana, Piotr Otomana, Samanta Otomana, Dawid Otomana, Marlena Otomana, Tomek Otomana, Nienarodzone bliźnięta Otomana.
Liczba pokoleń 3
Fundusze 35,642 §
Różne Informacje
Gra The Sims 2: Cztery pory roku

The Sims 2: Cztery Pory Roku
Rodzina Otomana – rodzina występująca w dodatku The Sims 2: Cztery pory roku. Można ją znaleźć w koszu rodzin.

Członkowie

  • Dorota Otomana – emerytowana nauczycielka. Jej aspiracją jest rodzina. Gdy zaczynamy grę, pracuje jako nauczycielka w szkole podstawowej.
  • Piotr Otomana – mąż Samanty oraz ojciec trójki dzieci: Dawida, Marleny i Tomka. Jego aspiracją jest romans. Na początku gry jest redaktorem sportowym.
  • Samanta Otomana - matka trójki dzieci, gdy rozpoczyna się gra, jest w pierwszym dniu ciąży z bliźniakami (chłopcami). Jej aspiracją jest rodzina (tak samo jak teściowej). Pracuje jako opiekunka placu zabaw.
  • Dawid Otomana – najstarszy syn Piotra i Samanty. Jego aspiracją jest popularność. Pracuje jako sprzedawca w sklepie muzycznym.
  • Marlena Otomana – córka Piotra i Samanty. Jej aspiracją jest dorastanie.
  • Tomek Otomana - najmłodsze dziecko Samanty i Piotra.
  • Nienarodzone bliźnięta Otomana - bliźniaki, z którymi w ciąży jest Samanta.

Ciekawostki

  • W drzewie genalogicznym rodziny Otomana jest błąd gry (można ściągnąć aktualizacje). Ojcem bliźniaków jest PIES. Dlatego też, np: u Doroty nie jest pokazane, że ma wnuki, a u Piotra dzieci.
Rodzina Otomana
Dorota - Piotr - Samanta - Dawid - Marlena - Tomek - Nienarodzone bliźnięta

Więcej z Fandomu

Losowa wiki