FANDOM

Rodzina Parrott
TS3 Zwierzaki
Originalparrot
Opis
Rodzina Parrottów przeprowadziła się tu kilka lat temu z Hawajów i miejscowym wydaje się dość egzotyczna. Ich problemy skutecznie maskuje przekonanie miejscowych, że maniery nowych wynikają z różnic kulturowych. Kanoa prowadzi pracowite życie, regularnie wybierając się do miasta w interesach - i być może nie tylko. Jazlyn jednak wydaje się coraz bardziej spolegliwa i zahukana z biegiem lat; czy znajdzie w sobie siłę by odzyskać swoje życie i kontrolę nad nim?
Nazwa Rodzina Parrott
Członkowie Jazlyn Parrott, Kanoa Parrott i Ethan Parrott
Liczba pokoleń 2
Parcela Aleja Niezwykła 19441
Fundusze 1,200 §
Poziom trudności Difficulty3
Różne Informacje
Gra Ep5 iconThe Sims 3: Zwierzaki
Otoczenie Appaloosa Plains
Rodzina Parrott
The Sims 3 Store Logo
Parrott family (Sunlit Tides)
Nazwa Rodzina Parrott
Członkowie Clementine Parrott, Lucretia Parrott, Ramona Parrott
Fundusze 24,000 §
Poziom trudności Difficulty2
Różne Informacje
Gra TS3Shop IconThe Sims 3 Store
Otoczenie Słoneczne Wybrzeże

TS3P Icon TS3Shop Icon

Rodzina Parrottrodzina występująca w The Sims 3: Zwierzaki w Appaloosa Plains. Zamieszkuje dom nieopodal centrum miasta. Jej nazwa oznacza papuga. Wiąże się to zapewne z pochodzeniem rodziny, mianowicie Hawaje. W skład rodziny wchodzą:

  • Jazlyn Parrott - pracownica sklepu spożywczego na urlopie macierzyńskim, matka Ethana i żona Kanoi.
  • Kanoa Parrott - członek miejscowej szajki przestępców, mąż Jazlyn i ojciec Ethana.
  • Ethan Parrott - uczeń szkoły podstawowej, syn Jazlyn i Kanoi.

Istnieje także inna rodzina Parrott żyjąca w Słonecznym Wybrzeżu, składająca się z trojaczków - Clementine, Ramony i Lucretii. Mają także zmarłą siostrę, Beverly, która spoczywa na lokalnym cmentarzu. Opis Parrotów z Appaloosa Plains mówi, że pochodzą z Hawajów, a Słoneczne Wybrzeże bardzo je przypomina, ze względu na tropikalne plaże i wulkany.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki