Fandom

Simspedia

Rodzina Przyjemniak

5070stron na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
The Sims The Sims 2 The Sims 3 Store
Nazwa Rodzina Przyjemniak
Powiązane rodziny Rodzina Hak, Rodzina Próchno, Rodzina Biedak, Rodzina Marzyciel, Rodzina Langerak

Rodzina Kumpel
150px-Sims 1 Logo.png
Kumpel.jpg
Członkowie Józef Kumpel, Dorota Kumpel, Joanna Kumpel, Daniel Kumpel
Parcela (skrzynia rodzin)
Fundusze 20,000 §
Różne Informacje
Gra The Sims Icon.pngThe Sims
Otoczenie Otoczenie 1

Rodzina Przyjemniak
The Sims 2 Logo.png
PleasantFamillyPhoto.jpg
Opis
Z pozoru Daniel i Marysia Przyjemniakowie prowadzą wspaniałe życie, ale czy ich miłość nie jest już tylko wspomnieniem? Czy Andżelika i Liliana dokonają właściwego wyboru w obliczu miłości?
Członkowie Daniel Przyjemniaczek, Marysia Przyjemniaczek, Andżelika Przyjemniaczek, Liliana Przyjemniaczek
Parcela Aleja Simowa 215
Fundusze 2,250 §
Różne Informacje
Gra ;ink=The Sims 2
Otoczenie Miłowo

Rodzina Pleasant
The Sims 3 Store Logo.png
Przyjemniak TS3.png
Członkowie Daniel Pleasant, Mary-Sue Pleasant
Liczba pokoleń 1
Poziom trudności 1/6
Różne Informacje
Gra TS3Shop Icon.pngThe Sims 3 Store
Otoczenie Słoneczne Wybrzeże

Rodzina Przyjemniak (Kumpel) (ang. Pleasant) – jedna z rodzin pojawiająca się w The Sims, The Sims 2 oraz The Sims Store (Słoneczne Wybrzeże). Spokrewniona z rodzinami takimi jak: Hak, Piórko, Próchno, Pierzeja oraz Bagno, zaprzyjaźniona z Ćwirami.

Historia rodziny

Wiele lat temu w nieznanym otoczeniu mieszkali Lesław i Kinga Przyjemniaczek. Doczekali się syna Czesława (w pierwszej części gry nazywanego Józefem), który w dorosłości ożenił się z Dianą Piórko (w pierwszej części Dorota), córką Melindy i Marcelego Piórko. Niedługo potem, Lesław i Kinga zmarli. Przyjemniaczkom najpierw urodził się syn – Daniel, potem córka – Esmeralda. Oboje byli zafascynowani sportem. Esmeralda i Daniel zaczęli poszukiwać miłości. Esmeralda zakochała się w Janie Haku, a Daniel w Marysi Próchno. Danielowi nie wyszły romanse z Marysią (ze wspomnień można wyczytać, że odmówiła mu pierwszego pocałunku). Jednak ostatecznie została żoną Daniela, z czego Daniel nie był zadowolony. Urodziły im się bliźniaczki: Andżelika i Liliana. Daniel powrócił do marzeń o sporcie i zaczął pracować jako Asystent trenera. Esmeralda, już z rodziną: Janem i małą Lucyną, przeprowadzili się do Miłowa (tak samo jak Daniel i jego rodzina). Niestety, Czesław i Diana nie doczekali się wnucząt, ponieważ zmarli tuż po tym, gdy ich dzieci się pobrały. W małżeństwie Daniela i Marysi coś zaczęło się psuć - przestali ze sobą rozmawiać, często się kłócili... Ich miłość przepadła. Daniel pragnął romansu. Zatrudnił pokojówkę – Kasię, z którą szybko popadł w romans. Dobrze się składało, gdyż Marysia zaczęła pracować w polityce i coraz mniej ją widywano w domu. Andżelika i Liliana także zaczęły się kłócić, ale one nigdy się nie lubiły. Gdy zauważyły, że rodzice spędzają ze sobą coraz mniej czasu, zaczęły szukać sobie miłości. Andżelika dobrze się uczyła i była spokojna, lecz związała się z Damianem Biedakiem, który był przestępcą i wagarował. Związek przyniósł mu korzyść – chłopak przestał wagarować, lecz nadal pracuje w karierze przestępczej. Liliana była dziewczyną niemiłą, wagarowała i źle uczyła się w szkole. Związała się za to z porządnym chłopakiem – Szczepanem Marzycielem który dobrze się uczył. Daniel pod żadnym pozorem nie popiera związku Andżeliki – nienawidzi Damiana, ponieważ jest przestępcą. Liliana zaczęła także kłócić się z ojcem i z matką, przez co ma złe relacje ze wszystkimi członkami rodziny i po rozpoczęciu rozgrywki może uciec z domu.

Ciekawostki

  • W pierwszej części serii The Sims nazwisko Pleasant zostało błędnie przetłumaczone na Kumpel. Dopiero w The Sims 2 doczekało się poprawnego tłumaczenia - Przyjemniak lub Przyjemniaczek.
  • Simowie z rodziny mają na nazwisko Przyjemniaczek, jednak rodzina nazywa się Przyjemniak.
  • Rodzina ta ma związek z telewizją, gdyż jej członkowie wystąpili w reklamach w telewizji simowej, przykładowo w reklamie pizzy czy krótkim serialu kłócących się sióstr.
  • Marysia mogła dowiedzieć się romansie Daniela z telewizji, gdzie widać, że Daniel i Kasia obściskują się na kanapie, a Marysia nie reaguje.
  • Marysia w ogóle nie zna swej pokojówki, Kasi Langerak.
  • Małżeństwo Marysi z Danielem było kontrowersyjne - nie popierała go przyjaciółka Marysi, Kasandra Ćwir.

Galeria

Drzewo genealogiczne

Drzewo genealogiczne rodziny Przyjemniak Hak.png
Rodzina Przyjemniak
Daniel - Marysia - Liliana - Andżelika - Lesław - Kinga - Czesław - Diana

Więcej z Fandomu

Losowa wiki