FANDOM

The Sims Icon The Sims 2 Icon TS3Shop Icon

Rodzina Przyjemniak (Kumpel) (ang. Pleasant) – jedna z rodzin pojawiająca się w The Sims, The Sims 2 oraz The Sims Store (Słoneczne Wybrzeże). Spokrewniona z rodzinami takimi jak: Hak, Piórko, Próchno, Pierzeja oraz Bagno, zaprzyjaźniona z Ćwirami.

Historia rodziny

Wiele lat temu w nieznanym otoczeniu mieszkali Lesław i Kinga Przyjemniaczek. Doczekali się syna Czesława (w pierwszej części gry nazywanego Józefem), który w dorosłości ożenił się z Dianą Piórko (w pierwszej części Dorota), córką Melindy i Marcelego Piórko. Niedługo potem, Lesław i Kinga zmarli. Przyjemniaczkom najpierw urodził się syn – Daniel, potem córka – Esmeralda. Oboje byli zafascynowani sportem. Esmeralda i Daniel zaczęli poszukiwać miłości. Esmeralda zakochała się w Janie Haku, a Daniel w Marysi Próchno. Danielowi nie wyszły romanse z Marysią (ze wspomnień można wyczytać, że odmówiła mu pierwszego pocałunku). Jednak ostatecznie została żoną Daniela, z czego Daniel nie był zadowolony. Urodziły im się bliźniaczki: Andżelika i Liliana. Daniel powrócił do marzeń o sporcie i zaczął pracować jako Asystent trenera. Esmeralda, już z rodziną: Janem i małą Lucyną, przeprowadzili się do Miłowa (tak samo jak Daniel i jego rodzina). Niestety, Czesław i Diana nie doczekali się wnucząt, ponieważ zmarli tuż po tym, gdy ich dzieci się pobrały. W małżeństwie Daniela i Marysi coś zaczęło się psuć - przestali ze sobą rozmawiać, często się kłócili... Ich miłość przepadła. Daniel pragnął romansu. Zatrudnił pokojówkę – Kasię, z którą szybko popadł w romans. Dobrze się składało, gdyż Marysia zaczęła pracować w polityce i coraz mniej ją widywano w domu. Andżelika i Liliana także zaczęły się kłócić, ale one nigdy się nie lubiły. Gdy zauważyły, że rodzice spędzają ze sobą coraz mniej czasu, zaczęły szukać sobie miłości. Andżelika dobrze się uczyła i była spokojna, lecz związała się z Damianem Biedakiem, który był przestępcą i wagarował. Związek przyniósł mu korzyść – chłopak przestał wagarować, lecz nadal pracuje w karierze przestępczej. Liliana była dziewczyną niemiłą, wagarowała i źle uczyła się w szkole. Związała się za to z porządnym chłopakiem – Szczepanem Marzycielem który dobrze się uczył. Daniel pod żadnym pozorem nie popiera związku Andżeliki – nienawidzi Damiana, ponieważ jest przestępcą. Liliana zaczęła także kłócić się z ojcem i z matką, przez co ma złe relacje ze wszystkimi członkami rodziny i po rozpoczęciu rozgrywki może uciec z domu.

Ciekawostki

  • W pierwszej części serii The Sims nazwisko Pleasant zostało błędnie przetłumaczone na Kumpel. Dopiero w The Sims 2 doczekało się poprawnego tłumaczenia - Przyjemniak lub Przyjemniaczek.
  • Simowie z rodziny mają na nazwisko Przyjemniaczek, jednak rodzina nazywa się Przyjemniak.
  • Rodzina ta ma związek z telewizją, gdyż jej członkowie wystąpili w reklamach w telewizji simowej, przykładowo w reklamie pizzy czy krótkim serialu kłócących się sióstr.
  • Marysia mogła dowiedzieć się romansie Daniela z telewizji, gdzie widać, że Daniel i Kasia obściskują się na kanapie, a Marysia nie reaguje.
  • Marysia w ogóle nie zna swej pokojówki, Kasi Langerak.
  • Małżeństwo Marysi z Danielem było kontrowersyjne - nie popierała go przyjaciółka Marysi, Kasandra Ćwir.

Galeria

Drzewo genealogiczne

Drzewo genealogiczne rodziny Przyjemniak Hak
Rodzina Przyjemniak
Daniel - Marysia - Liliana - Andżelika - Lesław - Kinga - Czesław - Diana