Fandom

Simspedia

Rodzina Racket

4656stron na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Rodzina Racket
TS3 Kariera.png
350px-Racket family.png
Opis
Czy problemy z osobowością są dziedziczne? Dennis miał z tym pewne problemy. Staruszek odjechał poważnie. Nie wiadomo, jak będzie dalej. Bill „Chodzący defekt” jakoś się trzyma, ale nastolatki błagają o poświęcenie im uwagi. Czy uda im się zachować zdrowy rozsądek? Czy Silver zakosztuje kiedyś zemsty za zmarnowane lata? Mała Lolly może być ostatnią nadzieją tej rodziny.
Nazwa Rodzina Racket
Członkowie Max Racket, Marigold Racket, Bill Racket, Dennis Racket, Silver Racket, Shark Racket i Lolly Racket
Fundusze 75 000 §
Poziom trudności 5/6
Różne Informacje
Gra Ep2 icon.gifThe Sims 3: Kariera
Otoczenie Twinbrook
The Sims 3: Kariera

Rodzina Racket – rodzina występująca w trzeciej części gry, w dodatku Kariera.

Opis

Zamieszkują wielką willę o nazwie Blok w Twinbrook. Rodzina prowadzi interesy z mafią i dzięki temu dorobili się dużych pieniędzy.

Członkowie rodziny

W skład rodziny wchodzą:

  • Marigold Racket – emerytowana członkini szajki przestępców, żona Maxa, matka Billa, Dennisa oraz Dudley'a, którego nienawidzi, a także babcia Lolly i Sharka.
  • Max Racket – układacz ubrań w miejscowym spa, prawdopodobnie syn S. Windle'a Racketa, przyjaciel swojej synowej Silver oraz wróg wszystkich synów.
  • Bill Racket – Sim pracujący w ratuszu jako potakiwacz z bardzo złą oceną kariery, wróg wszystkich mężczyzn w swojej rodzinie oraz chłopak Julienne Knack.
  • Dennis Racket – pracownik opuszczonego magazynu na stanowisku kasiarza, ojciec Lolly i Sharka oraz mąż Silver.
  • Silver Racket – pracownica mauzoleum, matka Lolly i Sharka, żona Dennisa oraz najlepsza przyjaciółka Jade Greenwood.
  • Lolly Racket – uczennica szkoły średniej, córka Silver i Dennisa oraz wróg swojego brata Sharka.
  • Shark Racket – uczeń szkoły średniej, syn Dennisa i Silver oraz brat Lolly, z którą ma bardzo złe stosunki.

Ciekawostki

  • Nazwa rodziny przetłumaczona na język polski oznacza rakieta.
  • Max, Marigold, Dudley, Bill, Silver i Dennis mają na plecach wielki tatuaż orła.
  • W salonie rodziny znajduje się urna niejakiej Pixie Carlton, która mogła być spokrewniona z Sofią Carlton.

Galeria

Drzewo Genealogiczne Rodziny Racket.png

Rodzina Racket
Max - Marigold - Dennis - Bill - Silver - Dudley - Shark - Lolly

Więcej w Fandom

Losowa wiki