FANDOM

Anna-Liza Riddle
TS3 Kariera
Anna-Liza Riddle headshot
Biografia
Anna-Liza spędziła całe swoje życie z nosem w powieściach z tajemnicami... I chociaż dzięki temu dobrze zna się na klasycznych gatunkach literatury, pozostały nieodkryte pewne tajemnice z jej życia prywatnego.
Imię Anna-Liza Riddle
Płeć KobietaKobieta
Wiek Emeryt
Rasa IkonkaSim Sim
Edukacja i praca
Kariera
Retired career Emerytura
Rodzina
Stan cywilny Panna
Osobowość
Cechy
Cecha przyjacielski Przyjacielski
Cecha mól książkowy Mól książkowy
Cecha szczęściarz Szczęściarz
Cecha wygadany Wygadany
Cecha spostrzegawczy Spostrzegawczy
Pragnienie życiowe LifetimeWish StarNewsAnchor Prezenter wiadomości
Ulubione
Favorites music classical Klasyczna
Favorites food lobsterthermador Homar z wody
Favorites color lilac Lila
Wygląd
Kolor włosów Haircolor7-TS3 Siwe
Kolor oczu Eye-custom Fioletowe
Kolor skóry Light skin-TS3 Jasna
Sylwetka Fat Gruba
Inne informacje
Gra Ep2 iconThe Sims 3: Kariera
Dostępność Aktywna
Otoczenie Twinbrook
TS3A Icon

Anna-Liza RiddleSimka pojawiająca się w trzeciej części gry w dodatku Kariera. Zamieszkuje Twinbrook.

Opis

Nie lubi Wei Keane i Sargeantów. Jej najlepszym przyjacielem jest Justin Kayes. Anna-Liza ma bardzo odstające uszy, których nie widać w stroju dziennym, bo zakrywa je kapelusz. Kobieta ubrana jest w fioletowy sweterek, różową spódnicę i kapelusz, zakrywający połowę twarzy.

Anna jest emerytowaną bloggerką. Gdy zaczynamy nią grę, często życzy sobie powrotu do pracy, aby spełnić życiowe pragnienie. Posiada pięć punktów umiejętności pisania i dwa punkty logiki.

Ciekawostki

  • Gdy usuniemy myślnik pomiędzy imionami kobiety i literę "n", powstanie słowo Analiza. Możliwe jest powiązanie tych imion z zamiłowaniem Anny-Lizy do książek detektywistycznych.
  • Na jej strychu jest urna kobiety o tym samym nazwisku. Możliwe, że są ze sobą spokrewnione.
  • Jest możliwe, że spodziewała się dziecka, ponieważ w jej domu jest pokój dziecięcy.
  • W książce Harry Potter i Czara Ognia autorstwa J. K. Rowling na samym początku jest wzmianka o tajemniczym domu Riddle'ów, którzy zginęli z nieznanej przyczyny. Anna-Liza może być aluzją do rodziny, gdyż lubi książki detektywistyczne.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki