Fandom

Simspedia

Rodzina Riffin

5071stron na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Rodzina Riffin
TS3 Zwierzaki.png
Originalriffin.jpg
Opis
Rodzina Riffinów - a raczej to co z niej zostało - ucierpiała niezmiernie. Clement i Clarisa byli kochającymi rodzicami żyjącymi ze swojej ciężkiej pracy na roli, dopóki niefortunny wypadek nie osierocił ich dzieci w młodym wieku. Jako najstarszy, Calvin szybko wziął na siebie odpowiedzialność za utrzymanie rodziny razem. Gdy ich rodzice patrzą na nich z góry i dzięki pomocy innych mieszkańców, Riffinowie przetrwali i brną przed siebie dalej.
Nazwa Rodzina Riffin
Członkowie Calvin Riffin, Cornell Riffin, Chantrelle Riffin i Ditz Riffin
Liczba pokoleń 1
Parcela Bulwar Plażowy 1935
Fundusze 1,000 §
Poziom trudności 3/6
Różne Informacje
Gra Ep5 icon.pngThe Sims 3: Zwierzaki
Otoczenie Appaloosa Plains
The Sims 3: Zwierzaki

Rodzina Riffinrodzina występująca w The Sims 3: Zwierzaki w Appaloosa Plains. To jedna z najbiedniejszych rodzin w mieście. Zamieszkuje skromny domek w dolinie rzeki, z dala od centrum. W skład rodziny wchodzą:

  • Calvin Riffin - pracownik na pół etatu w mauzoleum, opiekun swojego rodzeństwa po śmierci rodziców, dobry przyjaciel rodziny Miller.
  • Cornell Riffin - uczeń szkoły podstawowej pod opieką starszego brata, krnąbrne dziecko.
  • Chantrelle Riffin - uczennica szkoły podstawowej, siostra Cornella i Calvina, pod którego jest opieką.
  • Ditz Riffin - suczka pocieszająca Riffinów w trudnych chwilach, wrażliwy, a zarazem roztrzepany szczeniak.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki