FANDOM

Rodzina Sęk
The Sims 2 Seasons Logo23
Snapshot 00000007 32ad65bc
Opis
Niedawna przeprowadzka na Kwitnące Wzgórza wywarła cudowny wpływ na Sęków! Sandra i Aleksander świetnie radzą sobie w szkole, a Maksym znalazł dobrą pracę. Tylko Stella jest trochę zaniepokojona...
Członkowie Stella Sęk, Maksym Sęk, Sandra Sęk, Aleksander Sęk
Liczba pokoleń 4
Fundusze 54,328 §
Różne Informacje
Gra The Sims 2: Cztery pory roku
Otoczenie Kwitnące Wzgórza
The Sims 2 Seasons Icon

Rodzina Sęk (ang. Roth family) – rodzina występująca w drugiej części gry, w dodatku Cztery pory roku. Rodzina zamieszkuje Kwitnące Wzgórza. Składa się z czterech Simów - Stelli, Maksyma oraz Sandry i Aleksandra.

Opis rodziny

Sandra jest nastolatką i stałą sympatią Jakuba Marcina, a Aleksander jest zwykłym dzieckiem, oboje mają własne pokoje i razem uczęszczają do szkoły prywatnej. Rodzina jest dość bogata i zamieszkuje wielki dom - podobny do rezydencji rodziny Ćwir w Miłowie.

Podobieństwo

Rodzina Sęk jest wzorowana na rodzinie Ćwir - jest jej parodią. Sękowie mają duży dom, są bogaci, tak samo jak Ćwirowie. Ich wygląd jest bardzo podobny, np.:

  • Stella ma tak samo ułożone włosy jak Bella.
  • Sandra ma bardzo podobną twarz do twarzy Kasandry.
  • Aleksander wygląda prawie tak samo jak Aleksander Ćwir.

Mają także podobne imiona:

A także nazwisko w języku angielskim (Goth i Roth)

Biografia

Niedawna przeprowadzka na Kwitnące Wzgórza wywarła cudowny wpływ na Sęków! Sandra i Aleksander świetnie radzą sobie w szkole, a Maksym znalazł dobrą pracę. Tylko Stella jest trochę niespokojna...

Galeria