FANDOM

Rodzina Shue
The Sims 3 Store Logo
Shue family
Opis
Babcia Shue zawsze miała słabość do dzieci, ale z jakiegoś powodu nigdy nie ustatkowała się, by mieć swoje własne. Stwierdzając, że na świecie jest mnóstwo dzieci, które potrzebują kochającej rodziny, adoptowała swoją gromadkę pociech.
Nazwa Rodzina Shue
Członkowie Babcia Shue, Star Shue, Carlotta Shue, Dany Shue i Gary Shue
Liczba pokoleń 2
Parcela Aleja Zielonej Plaży 16
Fundusze 10,000 §
Poziom trudności Difficulty4
Różne Informacje
Gra TS3Shop IconThe Sims 3 Store
Otoczenie Hidden Springs
TS3Shop Icon

Rodzina Shue – rodzina pojawiająca się w Hidden Springs. Zamieszkuje ona domek na obrzeżach miasta, w części leśnej. Relacje między członkami rodziny są bardzo dobre. W skład familii wchodzą:

  • Babcia Shue - szeregowa kucharka w miejscowej restauracji, matka Star, Carlotty, Dany'ego i Gary'ego.
  • Star Shue - uczennica szkoły podstawowej, córka Babci oraz siostra Carlotty, Dana i Gary'ego.
  • Carlotta Shue - uczennica szkoły podstawowej, córka Babci oraz siostra Star, Dany'ego i Gary'ego.
  • Dany Shue - uczeń szkoły podstawowej, syn Babci oraz brat Star, Carlotty i Gary'ego.
  • Gary Shue - uczeń szkoły podstawowej, syn Babci oraz brat Star, Carlotty i Dany'ego.

Ciekawostki

  • Star Shue jest jako jedyna z dzieci jest zielona, tak jak Babcia Shue. Reszta dzieci natomiast jest zwykłej karnacji.

Galeria

Rodzina Shue
Babcia - Star - Carlotta - Dany - Gary