Fandom

Simspedia

Rodzina Shue

5161stron na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Rodzina Shue
The Sims 3 Store Logo.png
Shue family.jpg
Opis
Babcia Shue zawsze miała słabość do dzieci, ale z jakiegoś powodu nigdy nie ustatkowała się, by mieć swoje własne. Stwierdzając, że na świecie jest mnóstwo dzieci, które potrzebują kochającej rodziny, adoptowała swoją gromadkę pociech.
Nazwa Rodzina Shue
Członkowie Babcia Shue, Star Shue, Carlotta Shue, Dany Shue i Gary Shue
Liczba pokoleń 2
Parcela Aleja Zielonej Plaży 16
Fundusze 10,000 §
Poziom trudności 4/6
Różne Informacje
Gra TS3Shop Icon.pngThe Sims 3 Store
Otoczenie Hidden Springs
The Sims 3 Store

Rodzina Shue – rodzina pojawiająca się w Hidden Springs. Zamieszkuje ona domek na obrzeżach miasta, w części leśnej. Relacje między członkami rodziny są bardzo dobre. W skład familii wchodzą:

  • Babcia Shue - szeregowa kucharka w miejscowej restauracji, matka Star, Carlotty, Dany'ego i Gary'ego.
  • Star Shue - uczennica szkoły podstawowej, córka Babci oraz siostra Carlotty, Dana i Gary'ego.
  • Carlotta Shue - uczennica szkoły podstawowej, córka Babci oraz siostra Star, Dany'ego i Gary'ego.
  • Dany Shue - uczeń szkoły podstawowej, syn Babci oraz brat Star, Carlotty i Gary'ego.
  • Gary Shue - uczeń szkoły podstawowej, syn Babci oraz brat Star, Carlotty i Dany'ego.

Ciekawostki

  • Star Shue jest jako jedyna z dzieci jest zielona, tak jak Babcia Shue. Reszta dzieci natomiast jest zwykłej karnacji.

Galeria

Rodzina Shue
Babcia - Star - Carlotta - Dany - Gary

Więcej z Fandomu

Losowa wiki