Fandom

Simspedia

Rodzina Van Gould

5121stron na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Rodzina Van Gould
SIMS3SUPlogoPRIMARYpol.png
Van Gould.jpg
Opis
Ród Van Gouldów liczy sobie setki lat i pamięta pierwsze dni miasta Moonlight Falls. Oczywiście, dla rodziny wampirów to tylko jedno pokolenie! Ayden Van Gould, obecny patriarcha, twierdzi, że przyłożył rękę do założenia miasta – temu twierdzeniu gorąco zaprzeczają jego rywale, rodzina Wolffów. Czy Van Gouldowie utrzymają swoją pozycję jako założyciele Moonlight Falls, czy może Wolffowie powstaną i wywalczą sobie prawo do tego tytułu?
Nazwa Rodzina Van Gould
Członkowie Ayden Van Gould, Tristan Van Gould, Emelie Van Gould
Liczba pokoleń 2
Parcela Widok na Dolinę 249
Fundusze 20,000 §
Poziom trudności 3/6
Różne Informacje
Gra TS3SN Icon.pngThe Sims 3: Nie z Tego Świata
Otoczenie Moonlight Falls
The Sims 3: Nie z Tego Świata

Rodzina Van Gould – rodzina występująca w dodatku Nie z Tego Świata w Moonlight Falls. Zamieszkuje zabytkową willę położoną na przedmieściach. Rodzina sprzecza się z rodziną Wolff o to, kto założył miasto. Van Gouldowie są parodią rodziny Cullen z sagi Zmierzch. W skład rodziny wchodzą:

  • Ayden Van Gould - wpływowy biznesmen pracujący jak magnat finansowy w centrum biznesowym, ojciec Emelie i Tristana, prawdopodobny założyciel miasta.
  • Tristan Van Gould - nastoletni syn Aydena oraz starszy brat Emelie, uczeń szkoły średniej.
  • Emelie Van Gould - młodsza siostra Tristana, córka Aydena oraz dziewczyna Waylona Wolffa ucząca się w szkole średniej.

Ciekawostki

  • W księgarni można kupić biografię Barona Graffa Van Goulda napisaną przez Aleksandra Ćwira.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki