FANDOM

Rodzina Widmo
The Sims 2 Logo
OFELIA 00000002 4de30420
Opis
Kto spoczywa pochowany w ogrodzie Oliwki Widmo? Czy tajemniczy, stary samotnik pozostawi swą fortunę jej bratanicy Ofelii, czy - jak głosi plotka - przekaże ją nieznanemu dziecku?
Nazwa Rodzina Widmo
Członkowie Oliwka Widmo, Ofelia Widmo
Liczba pokoleń 2
Parcela Ślepy Zaułek 13
Fundusze 41,365 §
Różne Informacje
Gra 20px-The Sims 2 IconThe Sims 2
Dostępność Dostępna
Otoczenie Dziwnowo
Rodzina Specter
The Sims 3 Store Logo
RodzinaSpectorMH
Opis
Olive wielokrotnie zetknęła się ze śmiercią, ponieważ każdy jej romantyczny związek kończył się nagłym i nieodwracalnym zgonem. Wściekła na Mrocznego Kosiarza postanowiła go odnaleźć i wygarnąć, co o nim myśli. Nie spodziewała się jednak, że to zapoczątkuje związek między nimi! Skończyło się szybko, ale dziewczyna pozostała z pamiątką po dawnym kochanku. Teraz jest sama z synkiem. To rzeczywiście całkiem Nerwowy Osobnik.
Nazwa Rodzina Specter
Członkowie Olive Specter, Nervous Subject
Liczba pokoleń 2
Fundusze 3,000 §
Różne Informacje
Gra TS3Shop IconThe Sims 3 Store
Dostępność Dostępna
Otoczenie Północna Grota
Rodzina Spector
The Sims 3 Store Logo
RodzinaSpectorKJ
Opis
Samotny wilk i wolny duch. Noela podążą niebezpieczną ścieżką intrygi, prowadząc życie przestępcy! Jest młoda i niezależna. Zawsze udawało jej się umykać przed prawem, ale jak długo jeszcze?
Nazwa Rodzina Spector
Członkowie Noela Spector
Liczba pokoleń 1
Fundusze 10,000 §
Różne Informacje
Gra TS3Shop IconThe Sims 3 Store
Dostępność Dostępna
Otoczenie Księżycowe Jeziora
Rodzina Spector
The Sims 3 Skok w Przyszłość - logo
RodzinaSpectorOL
Opis
To Sim, który powrócił z zaświatów. Planchette jest ostatnim członkiem legendarnego klanu Spectorów na Ziemi. Do miasta sprowadziła go tajemnica zamkniętych drzwi.
Nazwa Rodzina Spector
Członkowie Planchette Spector, 5P1R17
Liczba pokoleń 1
Fundusze 50,000 §
Różne Informacje
Gra TS3SWPIkonaThe Sims 3: Skok w Przyszłość
Dostępność Dostępna
Otoczenie Oasis Landing

The Sims 2 Icon TS3Shop Icon

Rodzina Widmo – składa się z Oliwki Widmo oraz jej siostrzenicy Ofelii.

Oliwka Widmo prawdopodobnie miała romans z Kosiarzem i urodziła syna, Nerwusa, który został zabrany przez Opiekę Społeczną. Obecnie znajduje się w rodzinie Papużka, która traktuje go jak królika doświadczalnego. Po śmierci Oliwki spadek dostaje Nerwus.

Ofelia jest zakochana w Jaśku Kowalu, którego ojcem jest mieszkający w Dziwnowie kosmita - Technik Zapylacz #9.

Mieszkają one w małym, tajemniczym domu. Obok jest duży cmentarz a na jego terenie czerwony fotel, na którym często zasiada Oliwka. Nikt nie wie, dlaczego jest tam tyle grobów. Są tam między innymi pochowani: mężowie Oliwki, jej krewni, (w tym rodzice Ofelii) Lilia Kamasz (była żona Generała Bolesława), a także przypadkowi Simowie, nie mający nic wspólnego z rodziną Widmo, ani z którąkolwiek rodzin w Dziwnowie (np. pokojówki, dostawcy pizzy itd.).

Drzewo Genealogiczne

Drzewo genealogiczne rodziny Widmo

Cmentarz Oliwki

Rodzina ma także cmentarz, na którym spoczywają mężowie Oliwki oraz inni Simowie. Są to:

Ciekawostki

  • Oliwka miała trzech mężów, a niedoszły czwarty porzucił ją pod ołtarzem.
  • W The Sims 3 na Cmentarzu Błogiego Spoczynku jest Mauzoleum rodziny Widmo, choć nie ma ono związku z rodziną.
  • W Oasis Landing wraz ze swoim plumbotem mieszka Planchette Spector, który jest ostatnim żyjącym członkiem rodziny Widmo. Według biografii rodziny, wstał z martwych i dlatego nie ma już żadnych krewnych.