Fandom

Simspedia

Rodzina Widmo

5166stron na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Rodzina Widmo
The Sims 2 Logo.png
Rodzina Widmo
Opis
Kto spoczywa pochowany w ogrodzie Oliwki Widmo? Czy tajemniczy, stary samotnik pozostawi swą fortunę jej bratanicy Ofelii, czy - jak głosi plotka - przekaże ją nieznanemu dziecku?
Nazwa Rodzina Widmo
Członkowie Oliwka Widmo, Ofelia Widmo
Parcela Ślepy Zaułek 13
Fundusze 41,365 §
Różne Informacje
Gra ;ink=The Sims 2
Otoczenie Dziwnowo

The Sims 2 The Sims 3 Store

Rodzina Widmo – składa się z Oliwki Widmo oraz jej siostrzenicy Ofelii.

Oliwka Widmo prawdopodobnie miała romans z Kosiarzem i urodziła syna, Nerwusa, który został zabrany przez Opiekę Społeczną. Obecnie znajduje się w rodzinie Papużka, która traktuje go jak królika doświadczalnego. Po śmierci Oliwki spadek dostaje Nerwus.

Ofelia jest zakochana w Jaśku Kowalu, którego ojcem jest mieszkający w Dziwnowie kosmita - Technik Zapylacz #9.

Mieszkają one w małym, tajemniczym domu. Obok jest duży cmentarz a na jego terenie czerwony fotel, na którym często zasiada Oliwka. Nikt nie wie, dlaczego jest tam tyle grobów. Są tam między innymi pochowani: mężowie Oliwki, jej krewni, (w tym rodzice Ofelii) Lilia Kamasz (była żona Generała Bolesława), a także przypadkowi Simowie, nie mający nic wspólnego z rodziną Widmo, ani z którąkolwiek rodzin w Dziwnowie (np. pokojówki, dostawcy pizzy itd.).

Drzewo Genealogiczne

Drzewo genealogiczne rodziny Widmo.png

Cmentarz Oliwki

Rodzina ma także cmentarz, na którym spoczywają mężowie Oliwki oraz inni Simowie. Są to:

Ciekawostki

  • Oliwka miała trzech mężów, a niedoszły czwarty porzucił ją pod ołtarzem.
  • W The Sims 3 na Cmentarzu Błogiego Spoczynku jest Mauzoleum rodziny Widmo, choć nie ma ono związku z rodziną.
  • W Oasis Landing wraz ze swoim plumbotem mieszka Planchette Spector, który jest ostatnim żyjącym członkiem rodziny Widmo. Według biografii rodziny, wstał z martwych i dlatego nie ma już żadnych krewnych.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki