Wikia

Simspedia

Rodzina Wolff

Dyskusja0
3898stron na
Simspedii
Rodzina Wolff
Whip
480px-Wolff Family (The Sims 3)
Opis
Zarówno sztuka, jak i wychowywanie dzieci są bardzo ważne dla Morgany, ale właśnie przekonała się, że jej nowy mąż, Thornton, zdecydowanie nie lubi jednego i drugiego. Ups. Czy nowożeńcy zdołają uratować swoje małżeństwo? Czy w ogóle ma to sens?
Nazwa Rodzina Wolff
Członkowie Morgana Wolff i Thornton Wolff
Liczba pokoleń 1
Parcela Bulwar Słoneczny 500
Fundusze 25,000 §
Poziom trudności Difficulty2
Różne Informacje
Gra TS3 IconThe Sims 3
Otoczenie Sunset Valley
Rodzina Wolff
SIMS3SUPlogoPRIMARYpol
Wolff family
Opis
Wolffowie to jedna z najstarszych i najdumniejszych rodzin w Moonlight Falls. Jedyna inna rodzina, która jest tu równie długo , to Van Gouldowie. Te dwa klany są zaciekłymi rywalami. Trwają zaciekłe debaty o to, kto był oryginalnym założycielem miasta, ale Wolffowie nigdy nie porzucą swoich roszczeń. Czy Wolffowie w końcu doczekają się szacunku, jakiego się domagają, czy może Ayden Van Gould wykupi sobie miejsce w historii Moonlight Falls?
Nazwa Rodzina Wolff
Członkowie Dwayne Wolff, Erica Wolff, Waylon Wolff, Wilhelmina Wolff, Gator Wolff
Liczba pokoleń 2
Parcela Aleja Zanikająca 2316
Fundusze 11000 §
Poziom trudności Difficulty5
Różne Informacje
Gra TS3SN IconThe Sims 3: Nie z Tego Świata
Otoczenie Moonlight Falls
TS3 Icon TS3SN Icon

Rodzina Wolff – zrównoważona i przedsiębiorcza rodzina z Sunset Valley. Występuje jedynie w The Sims 3. Zamieszkuje dom na półwyspie, a dokładniej przy Bulwarze Słonecznym 500. W jej skład wchodzą:

Para, mimo tych przeciwieństw, tworzy rodzinę. Ich historia przypomina nam rodzinę Andrews. Problem młodej pary opisany został w biografii: Zarówno sztuka, jak i wychowywanie dzieci są bardzo ważne dla Morgany, ale właśnie przekonała się, że jej nowy mąż, Thornton, zdecydowanie nie lubi jednego i drugiego. Ups. Czy nowożeńcy zdołają uratować swoje małżeństwo? Czy w ogóle ma to sens? Co ciekawe, jeśli gramy inną rodziną i będziemy flirtować z Thorntonem, ten bez wahania również podejmuje flirt. Możemy również zaproponować mu "Poproś Sima o zerwanie z Morganą", a Thorton również się zgodzi.

Galeria

Więcej od Wikii

Losowa wiki