Fandom

Simspedia

Rodzina Zadek

4656stron na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja2 Udostępnij

Rodzina Zadek
Whip.jpg
Crumplebottom Family (The Sims 3).png
Opis
Agnieszka Zadek nie przyjęła nazwiska męża, gdy niefortunny wypadek podczas miesiąca miodowego zakończył ich małżeństwo. Jej narastające zgorzknienie i duch męża odstraszający adoratorów sprawiają, że tylko najodważniejszy Sim zdoła teraz zdobyć jej serce i fortunę.
Członkowie Agnieszka Zadek
Liczba pokoleń 1
Powiązane rodziny Rodzina Ćwir, Rodzina Kawaler
Parcela Sekwojowa 230
Fundusze 20,000 §
Poziom trudności 1/6
Różne Informacje
Gra TS3 Icon.pngThe Sims 3
Otoczenie Sunset Valley

Rodzina Zadek
SIMS3SUPlogoPRIMARYpol.png
ZadekR.jpg
Opis
Trzy siostry Zadeckie mają ze sobą niewiele wspólnego, a jednak nigdy nie potrafiły mieszkać osobno. W Moonlight Falls czują się jak u siebie, bo miasto, podobnie jak ich rodzina, jest pełne dramatycznych wydarzeń i magii. Czy te trzy czarownice kiedykolwiek odnajdą równowagę i ukojenie, czy ich przeznaczeniem zawsze będzie wyrażanie wzajemnej miłości za pomocą złośliwostek połączonych z pokrzykiwaniem?
Członkowie Beatrice Zadek, Bianka Zadek, Belinda Zadek
Liczba pokoleń 1
Parcela Aleja Borowiny 434
Fundusze 5,500 §
Poziom trudności 2/6
Różne Informacje
Gra TS3SN Icon.pngThe Sims 3: Nie z Tego Świata
Otoczenie Moonlight Falls
The Sims 3 The Sims 3: Nie z Tego Świata

Rodzina Zadek – rodzina spokrewniona z rodziną Ćwir. Po raz pierwszy jej członkowie pojawiają się w Starówce w The Sims: Zwierzaki. Są nimi Kornelia i Gwidon. Co ciekawe, jedna z książek historycznych nosi tytuł: Dziedzictwo rodziny Zadek: Opowieść.

Historia rodziny

The Sims 3

Jej pierwszymi znanymi członkami byli Pelagia i Szymon. Mieli oni dwójkę dzieci: starszą - Kornelię, i młodszą - Agnieszkę. Pierwsza poślubiła bogatego Gwidona Ćwir. Doczekała się z nim syna Mortimera. Agnieszka zaś zakochała się i wyszła za mąż za Erika Darlinga. Niestety, podczas podróży poślubnej Erik utopił się, a jego żona popadła w depresję. Duch męża nawiedzał ją, aż w końcu postradała zmysły. Błąkała się długo po przedmieściach Miłowa, karcąc i bijąc torebką całujących się, którzy przypominali jej Erika. Jej siostrzeniec - Mortimer - wymazał ją z drzewa genealogicznego i zorganizował fikcyjny pogrzeb. Nie jest to pewne, ponieważ Pani Zadecka może być całkiem inną osobą, a takie zachowanie jest do Mortimera niepodobne. Prawdopodobnie Agnieszka zmarła. Zaś po poślubieniu Gwidona, Kornelia wiodła szczęśliwe życie. Niestety, posiadłość Ćwirów spłonęła, a jej mąż zgniął. Wraz z synem i jego żoną - Bellą, Kornelia wyprowadziła się do nowo założonego miasta Miłowa, gdzie wkrótce zmarła. Ród Zadków wygasł. Do rodziny należą także Robert Zadek i Burmistrz SimCity, ale ich dokładne pokrewieństwo nie jest znane - to prawdopodobnie mężowie Pani Zadeckiej lub Panny Stanisławy.

The Sims 3: Nie z Tego Świata

Trzy siostry Zadeckie bardzo różnią się tak wyglądem, jak i usposobieniem. Beatrice jest najstarsza i nieustannie zrzędliwa. Belinda to osoba o niezwykle dobrej naturze i często pełni rolę rodzinnej rozjemczyni. Tymczasem Bianca jest trochę szalona i chce przejść przez życie flirtując. To rodzeństwo czarownic potrafi rzucać poważne czary - to jest, o ile nie wykłócają się o to, czyja kolej na zmywanie naczyń! Siostry Zadek mogą być powiązane z siostrami Halliwell z serialu Charmed. Imiona tych sióstr zaczynają się także tą samą literą, a każda z nich jest podobna do jednej z sióstr Zadek.

Galeria

Rodzina Zadek
Szymon - Pelagia - Kornelia - Agnieszka - Erik Darling - Robert - Pani Zadecka
Elmira Clamp - Ian Arneson - Beatrice - Bianka - Belinda

Więcej w Fandom

Losowa wiki