FANDOM

Rodzina Zadek
Whip.jpg
Crumplebottom Family (The Sims 3).png
Opis
Agnieszka Zadek nie przyjęła nazwiska męża, gdy niefortunny wypadek podczas miesiąca miodowego zakończył ich małżeństwo. Jej narastające zgorzknienie i duch męża odstraszający adoratorów sprawiają, że tylko najodważniejszy Sim zdoła teraz zdobyć jej serce i fortunę.
Członkowie Agnieszka Zadek
Liczba pokoleń 1
Powiązane rodziny Rodzina Ćwir, Rodzina Kawaler
Parcela Sekwojowa 230
Fundusze 20,000 §
Poziom trudności 1/6
Różne Informacje
Gra TS3 Icon.pngThe Sims 3
Otoczenie Sunset Valley

Rodzina Zadek
SIMS3SUPlogoPRIMARYpol.png
ZadekR.jpg
Opis
Trzy siostry Zadeckie mają ze sobą niewiele wspólnego, a jednak nigdy nie potrafiły mieszkać osobno. W Moonlight Falls czują się jak u siebie, bo miasto, podobnie jak ich rodzina, jest pełne dramatycznych wydarzeń i magii. Czy te trzy czarownice kiedykolwiek odnajdą równowagę i ukojenie, czy ich przeznaczeniem zawsze będzie wyrażanie wzajemnej miłości za pomocą złośliwostek połączonych z pokrzykiwaniem?
Członkowie Beatrice Zadek, Bianka Zadek, Belinda Zadek
Liczba pokoleń 1
Parcela Aleja Borowiny 434
Fundusze 5,500 §
Poziom trudności 2/6
Różne Informacje
Gra TS3SN Icon.pngThe Sims 3: Nie z Tego Świata
Otoczenie Moonlight Falls
The Sims 3 The Sims 3: Nie z Tego Świata

Rodzina Zadek – rodzina spokrewniona z rodziną Ćwir. Po raz pierwszy jej członkowie pojawiają się w Starówce w The Sims: Zwierzaki. Są nimi Kornelia i Gwidon. Co ciekawe, jedna z książek historycznych nosi tytuł: Dziedzictwo rodziny Zadek: Opowieść.

Historia rodziny

The Sims 3

Jej pierwszymi znanymi członkami byli Pelagia i Szymon. Mieli oni dwójkę dzieci: starszą - Kornelię, i młodszą - Agnieszkę. Pierwsza poślubiła bogatego Gwidona Ćwir. Doczekała się z nim syna Mortimera. Agnieszka zaś zakochała się i wyszła za mąż za Erika Darlinga. Niestety, podczas podróży poślubnej Erik utopił się, a jego żona popadła w depresję. Duch męża nawiedzał ją, aż w końcu postradała zmysły. Błąkała się długo po przedmieściach Miłowa, karcąc i bijąc torebką całujących się, którzy przypominali jej Erika. Jej siostrzeniec - Mortimer - wymazał ją z drzewa genealogicznego i zorganizował fikcyjny pogrzeb. Nie jest to pewne, ponieważ Pani Zadecka może być całkiem inną osobą, a takie zachowanie jest do Mortimera niepodobne. Prawdopodobnie Agnieszka zmarła. Zaś po poślubieniu Gwidona, Kornelia wiodła szczęśliwe życie. Niestety, posiadłość Ćwirów spłonęła, a jej mąż zgniął. Wraz z synem i jego żoną - Bellą, Kornelia wyprowadziła się do nowo założonego miasta Miłowa, gdzie wkrótce zmarła. Ród Zadków wygasł. Do rodziny należą także Robert Zadek i Burmistrz SimCity, ale ich dokładne pokrewieństwo nie jest znane - to prawdopodobnie mężowie Pani Zadeckiej lub Panny Stanisławy.

The Sims 3: Nie z Tego Świata

Trzy siostry Zadeckie bardzo różnią się tak wyglądem, jak i usposobieniem. Beatrice jest najstarsza i nieustannie zrzędliwa. Belinda to osoba o niezwykle dobrej naturze i często pełni rolę rodzinnej rozjemczyni. Tymczasem Bianca jest trochę szalona i chce przejść przez życie flirtując. To rodzeństwo czarownic potrafi rzucać poważne czary - to jest, o ile nie wykłócają się o to, czyja kolej na zmywanie naczyń! Siostry Zadek mogą być powiązane z siostrami Halliwell z serialu Charmed. Imiona tych sióstr zaczynają się także tą samą literą, a każda z nich jest podobna do jednej z sióstr Zadek.

Galeria

Rodzina Zadek
Szymon - Pelagia - Kornelia - Agnieszka - Erik Darling - Robert - Pani Zadecka
Elmira Clamp - Ian Arneson - Beatrice - Bianka - Belinda

Więcej z Fandomu

Losowa wiki