Fandom

Simspedia

Sąd

5128stron na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Sąd
SC4 Sąd.png

Stanowi sprawny i szybki system wymiaru sprawiedliwości

SimCity 4

Sąd – budynek występujący w SimCity 4. Gmach sądu, tak samo jak inne budynki administracyjne, podnosi poziom wartości pobliskich ziem. Jego budowa wiąże się z kosztami równymi 21 000§, a miesięczny koszt utrzymania wynosi 300§. Sąd należy do budynków, które trzeba najpierw odblokować zanim będzie można go wybudować. Można to zrobić na dwa sposoby:

Sposób #1

Należy spełnić wymagania:

  • Wielkość miasta: 40 000
  • Ocena burmistrza: 33
  • Wybudowany ratusz

Sposób #2 (wymagane SimCity 4: Godziny Szczytu)

Na początku musimy posiadać w mieście szpital (a także strefy handlowe). Wchodzimy wtedy w tryb sima i wybieramy prowadzenie karetki pogotowia. Mogą nam się wtedy pojawić dwie misje - obie od naszego doradcy ds. bezpieczeństwa. Wybieramy tą zatytułowaną: Kierowca podejrzanej karetki. Opis misji brzmi:

(nazwa losowego przedsiębiorstwa w naszym mieście) - ktoś znów miał tu pecha i potknął się o własne nogi. Jedź tam szybko i zabierz go do kancelarii prawniczej"BezSkrupułów", aby dali mu kilka wskazówek.

Misja polega na pojechaniu karetką do miejsca wypadku i zabraniu poszkodowanego do kancelarii prawniczej. Po pozytywnym ukończeniu misji otrzymamy 20 000§ oraz komunikat:

To była niezła jazda. Pacjent wyzdrowieje. Oczywiście będzie trochę śmiesznie chodzić, ale cierpienie załagodzi mu odszkodowanie, które przyznano na naszą niekorzyść, tfu, jego korzyść.

Potrzebujemy po prostu budynku sądu, by rozwiązywać takie sprawy. Co o tym sądzisz burmistrzu?

Ciekawostki

  • Jeśli w trybie Sima wprowadzi się Sima do jakiegoś domu, stojącego nieopodal gmachu sądu, może wyrazić swoją pozytywną opinię o tym budynku: Miejski sąd jest uroczy, burmistrzu. Przyznaję to, mimo że przyszło mi go zwiedzać w wyniku skargi listonosza, nadgryzionego przez mojego psa. Azorek nie lubi ludzi w mundurach. W każdym razie drewniane ławki w sali rozpraw są znakomicie wykończone.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki