FANDOM

The Sims 2 Icon TS3Shop Icon

Sławomir Biedak (ang. Skip Broke) – Sim występujący w The Sims 2 i The Sims 3 Store. W The Sims 2 jest zmarłym mężem Balbiny Biedak, z którą dochował się trojga dzieci (trzecie w drodze). Posiada aspirację Pragnienie romansowania. Zaś w The Sims 3 Store jest synem Felicji Biedak.

Historia

W wieku dziecięcym Sławomir poznał Balbinę w Riverview. Gdy wszedł w okres nastoletni, zaproponował jej związek. Krótko po następnych urodzinach zostali małżeństwem i doczekali się pierwszego syna, Damiana. Żyli ubogo, ale lepiej niż Sławomir za czasów dziecięcych, gdyż utrzymywali się w większości z pieniędzy rodziców Balbiny, którzy mieszkali w SimLane. Mijały lata, w końcu dopadł ich ciężki los. Rodzice Balbiny zmarli, a Biedakowie musieli się przenieść do mniejszego domu w Miłowie. Pojawił się drugi syn, Błażej. Niestety, pewnego razu Sławomir wchodząc do basenu poślizgnął się na drabince i nieszczęśliwie się utopił.

Jak go przywrócić?

Wskrzesić się nie da, gdyż w grze nie ma jego nagrobka, możemy przywrócić go za pomocą InSIMenatora lub boolPropa, lecz gdy przywrócimy go za pomocą tego kodu, Sławomir po sekundzie zniknie i pojawi się komunikat: Sławomir zmarł na innej parceli. Powróci on jako duch na miejsce swojej śmierci. Aby grać nim normalnie, trzeba usunąć mu znaki ducha w SimPE.

Wygląd

Jako dziecko w Riverview Sławek nosił niebieską koszulkę i długie brązowe spodnie. Miał krótkie blond włosy. Jako dorosły w Miłowie też ubierał się w niebieską koszulkę, ale zamiast brązowych spodni nosił bordowe. Sławomir miał również niebieskie oczy, długi nos i blond włosy.

Ciekawostka

Sławomirów jest tak naprawdę dwóch. Wymieniony na tej stronie był ojcem jej synów, ale nie jej mężem. Balbina była żoną tego drugiego. Nie wiadomo, w jakim celu zrobiono dwóch Sławomirów.. Rodzina Biedaków ma wspomnienie śmierci Sławomira-męża. Umarł on przed narodzinami Błażeja. Z kolei Sławomir-ojciec jest zapewne widoczny na zdjęciu z albumu Biedaków. Zdjęcie to przedstawia moment przed narodzinami Błażeja. To wyjaśniałoby fakt, dlaczego Balbina i Damian mają wspomnienie śmierci Sławomira przed narodzinami Błażeja.

Simologia

Osobowość
Baran - Big
Niechlujny 05 Schludny
Nieśmiały 08 Otwarty
Leniwy 06 Aktywny
Poważny 03 Lekkoduch
Zrzędliwy 03 Uprzejmy

Ikona Zainteresowanie Poziom
Politics interestPolityka07
Money interestPieniądze04
Environment interestŚrodowisko03
Crime interestPrzestępczość02
Entertainment interestRozrywka03
Culture interestKultura00
Food interestJedzenie04
Health interestZdrowie02
Fashion interestModa07
Sports interestSport08
Paranormal interestOkultyzm02
Travel interestPodróże08
Work interestPraca07
Weather interestPogoda04
Animals interestZwierzęta04
School interestSzkoła04
Toys interestZabawki04
Sci-Fi interestFantastyka naukowa04

Rodzina i krewni

Rodzina Biedak
Felicjan - Felicja - Bartłomiej - Mary Lu - Trigger - Gosia - Grzymisława - Sławomir - Balbina - Damian - Błażej