FANDOM

The Sims 3 The Sims 4: Dzień w Spa

Salon spa – typ parceli publicznej pojawiający się w The Sims 3 i The Sims 4: Dzień w Spa. Jest miejscem odprężenia dla Simów po ciężkim dniu. Można się tu poddać wielu zabiegom, po których otrzymujemy pozytywne nastrójniki. Wizyta w spa zaspokaja wiele potrzeb, między innymi energię, zabawę i higienę. Istnieje możliwość podjęcia pracy w uzdrowisku jako specjalista lub recepcjonista. Spa oferuje nam również zrobienie tatuażu za §300. Salony znajdują się w każdym otoczeniu w The Sims 3.

Salony spa w The Sims 3

Salon spa "Sharma"
SpaSV.jpg
Typ: Publiczny
Właściciel: Brak
Wartość: 5153 §
Rozmiar: 21x22
Otoczenie: Sunset Valley i Twinbrook

Sunset Valley i Twinbrook

Salon spa "Sharma"

Położona jest przy Bulwarze Słonecznym 240, w samym centrum Sunset Valley. Motyw słońca przeplata się na budynku. Na kolorowych szybach obiektu daje się zauważyć ten symbol. To uzdrowisko możemy znaleźć także w Twinbrook.

Salon spa "Słonecznik"
Sunflower spa Front.jpg
Typ: Publiczny
Właściciel: Brak
Otoczenie: Riverview

Riverview

Salon spa "Słonecznik"

Znajduje się w ścisłym centrum miasta Riverview. Elementem charakterystycznym budynku jest kwiat słonecznika. Rośnie on przed salonem, a na szybach widnieje ciepły symbol słońca.

Książki i Kąpiele Wilkiego
SpaBridgeport.jpg
Typ: Publiczny
Właściciel: Brak
Wartość: 6530 §
Rozmiar: 36x36
Otoczenie: Bridgeport

Bridgeport

Książki i Kąpiele Wilkiego

Położony w samym centrum metropolii. Jest jedynym salonem spa w wysokościowcu. Połączony jest z księgarnią. Pod budynkiem często możemy zobaczyć stadka gołębi.

Książka i Kąpiel
SpaAppaloosa.jpg
Typ: Publiczny
Właściciel: Brak
Wartość: 13805 §
Rozmiar: 25x40
Otoczenie: Appaloosa Plains

Appaloosa Plains

Książka i Kąpiel

Położony jest w centrum miasta, nieopodal biblioteki. Połączony jest z księgarnią. Obecność biblioteki zapewne wiąże się z lokacją budynku. Za obiektem możemy znaleźć leżaki pod dużymi parasolami oraz małe fontanny.

Salon Urody "Ukryte Źródła"
HiddenSprings16.jpg
Typ: Publiczny
Właściciel: Brak
Wartość: 110201 §
Rozmiar: 60x60
Otoczenie: Hidden Springs

Hidden Springs

Salon Urody "Ukryte Źródła"

Jest symbolem całego Hidden Springs. To najbardziej rozbudowane uzdrowisko ze wszystkich nam dotąd znanych. Zbudowano go w bardzo modernistycznym stylu, z wieloma oszkleniami i basenem. Zachwyca także jego położenie, mianowicie w pobliżu wodospadów, które dodają parceli charakteru.

Spa "Srebrna Jaskółka"
SalonspaOS.jpg
Typ: Publiczny
Właściciel: Brak
Wartość: 65407 §
Rozmiar: 50x50
Otoczenie: Oaza Szczęścia

Oaza Szczęścia

Spa "Srebrna Jaskółka"

Spa ulokowano na sztucznej wysepce, otoczono je ze wszystkich stron wodą. Znajdziemy je nad samym brzegiem rzeki w Oazie Szczęścia. Dookoła budynku posadzono palmy, a przy wejściu do salonu umieszczono dwie wysokie fontanny.

Spa "Marzenie o Raju"
SpaSunlitTides.jpeg
Typ: Publiczny
Właściciel: Brak
Wartość: 33,888 §
Rozmiar: 30x30
Otoczenie: Słoneczne Wybrzeże

Słoneczne Wybrzeże

Spa "Marzenie o Raju"

Zostało ulokowane tuż przy plaży, naprzeciw domu rodziny Grantham. Dookoła są posadzone palmy. Parcela zachowuje styl architektoniczny typowy dla Słonecznego Wybrzeża.

Spa Powszechnej Jedności
SPADolinaSmoków.jpg
Typ: Publiczny
Właściciel: Brak
Wartość: 17021 §
Rozmiar: 50x50
Otoczenie: Dolina Smoków

Dolina Smoków

Spa Powszechnej Jedności

Spa ulokowano przy ulicy Koniczyny 10. Budynek zbudowany jest w średniowiecznym stylu. Znajdują się w nim liczne witraże, jest zbudowany z jasnego kamienia, ma niebieski dach. W altance pośrodku budynku, widać jacuzzi. Wokół budynku, posadzono wiele kwiatów i ulokowano 3 fontanny.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki