FANDOM

San Myshuno
San Myshuno
Otoczenie · Zawarte w: TS4MŻ - ikona
San Myshuno
TS4MŻ - logo
San Myshuno - mapa
Witaj w mieście! Na ulicach San Myshuno każdy dzień przynosi nowe przygody. Od pokręconych Simów, na których możesz wpaść podczas przechadzek, po niezwykłe festiwale, na które możesz przypadkiem trafić – zawsze znajdziesz coś nowego do odkrycia!
Nazwa San Myshuno
Gra TS4MŻ - ikona The Sims 4: Miejskie Życie
TS4MŻ - ikona Moved In
San Myshuno ikona

San Myshuno – otoczenie pojawiające się w dodatku The Sims 4: Miejskie Życie. Miasto położone jest między łańcuchem górskim, a morzem. Jest ono zamieszkiwane przez Simów z różnych kultur.

Dzielnice

San Myshuno składa się z różnych dzielnic, a są to:

  • Zamożne Przedmieścia
  • Dzielnica Mody
  • Dzielnica Sztuki
  • Targ Smaków
  • Polana Myshuno

Parcele

W mieście jest 30 parcel, w tym 22 apartamenty, 3 penthouse'y i 5 parcel publicznych.

Rodziny

Salim Benali

Salim dorastał w Dzielnicy Sztuki w otoczeniu poetów, muzyków i artystów. Teraz zrobi wszystko, by zostać wielkim pisarzem... kiedy tylko skończy czytać tę książkę. A, i przejdzie grę komputerową. W sumie to mógłby się też zdrzemnąć.

Jesminder Bheeda, Arun Bheeda, Nienarodzone dziecko Bheeda

Dziecko w drodze, a Jesminder i Arun dzielą malutkie miejskie mieszkanko... Czy uda im się znaleźć odpowiednie miejsce dla swojej wesołej gromadki? Czy po urodzeniu dziecka Jesminder zachowa pracę miksologa, czy będzie wolała zostać w domu i zająć się malowaniem?

Victor Feng, Lily Feng

Victor jest szanowanym, wpływowym politykiem. Lily jest twardą kobietą biznesu. Pokornym i lekko ponurym sposobem bycia maskują swój mroczny, sekretny plan przejęcia władzy w San Myshuno.

Baako Jang, Anaya Jang, Billie Jang

Baako i Anaya przeprowadzili się do gwarnego San Myshuno, by Baako mógł nabrać wiatru w żagle jako komik, a Anaya – zdecydować, na której ze swoich pasji oprze swoją ścieżkę do sukcesu: wciąż nie może zdecydować, czy chce być inspirującą śpiewaczką, czy natchnioną malarką. Ich ekscentryczna córka z radością przyjęła zmianę otoczenia. Tej duszy towarzystwa nic nie powstrzyma przed zdobyciem nowych przyjaciół, nawet zamknięte drzwi do mieszkania sąsiadów.

Miko Ojo, Akira Kibo, Darling Walsh

Aspirująca do kariery polityka, pełna werwy Miko dzieli pokój ze swoją koleżanką, amatorką koszykówki o imieniu Darling. Ich charyzmatyczny współlokator Kibo wpadł Miko w oko, ale wydaje się zupełnie ignorować jej zaloty. Czy łącząca ich miłość do karaoke zbliży ich do siebie?

Diego Lobo

Zarówno uznani artyści, jak i nowicjusze drżą w oczekiwaniu na dzień, w którym Diego Lobo postawi swą znamienitą stopę w ich galerii. Ten, kto mu zaimponuje, będzie ustawiony do końca życia. Ten natomiast, komu raz zadrżał pędzel, kto dobrał odcień choć minimalnie jego zdaniem odbiegający od perfekcji – ten nie ma już czego szukać w tym mieście.

Penny Pizzazz

Penny to niewyczerpane źródło najciekawszych wydarzeń i trendów w San Myshuno. Czy kariera internetowej celebrytki stanie jej na drodze do znalezienia miłości?

Geeta Rasoya, Raj Rasoya

Raj może i odnosi sukcesy jako szef kuchni, ale jego wiecznie niezadowolona matka nie może się doczekać, kiedy znajdzie sobie jakąś miłą dziewczynę i w końcu założy rodzinę…

Ciekawostki

  • W The Sims 2 pojawiła się gra bingo nazywająca się "To MISZUNO!".
  • W Dzielnicy Mody w jednym z mieszkań jest widoczny obrys zwłok.

Galeria