FANDOM

TS Abrakadabra1 TS3WA Icon

Sarkofag – element grobowca w The Sims 3: Wymarzone Podróże. Pojawia się także wcześniej w The Sims: Abrakadabra w Abrakadabrowie.

The Sims: Abrakadabra

SarkofagTS1
Zobacz także: Czyjaś Mumia

W Abrakadabrowie, a dokładniej w Krypcie Vernona i Dusznym Miejscu znajdziemy Straszne Laboratorium Electro. Nasi Simowie mogą prezentować na nim swoje zdolności magiczne przed publicznością. Mają do dyspozycji trzy sztuczki, a jedną z nich jest Grobowiec mumii. Do wykonania tej sztuczki potrzebny jest właśnie sarkofag stojący na scenie. Jeśli pokaz się uda, z sarkofagu wyjdzie Czyjaś Mumia.

The Sims 3: Wymarzone Podróże

W trzeciej części gry opcje sarkofagów są bardziej rozbudowane. Te specyficzne trumny spotkamy w Al Simharze, Shang Simla oraz Champs Les Sims, najczęściej w grobowcach. W sarkofagach często spoczywają mumie. Jeśli sprowokujemy ją do wyjścia, może zaatakować nas i rzucić klątwę. W środku znajdują się także liczne skarby takie jak antyczne monety oraz relikty.

Simowie eksplorujący grobowce mogą natknąć się na części sarkofagów. Po złożeniu go na swojej parceli mieszkalnej da się go używać jak każdy inny przedmiot. Złożone przez nas trumny są puste, nie znajdziemy w nich mumii i skarbów, zyskują one także nowe opcje. Simowie mogą w nich spać, drzemać i robić bara-bara. Sarkofagi można kupić w trybie debug.

Rodzaje sarkofagów w The Sims 3

Obrazek Nazwa Właściwości
Sarkofag1 Sarkofag - zwykły Obiekt nie jest zdobiony, przypomina zwykłą kamienną trumnę. Często możemy znaleźć jego części w grobowcach. Niestety skarby w nim są zazwyczaj niewielkie, a relikty pospolite. Jeśli jest pusty, możemy dodać do niego mumię lub skarby za pomocą kombinacji Ctrl + Shift + kliknięcie.
Sarkofag2 Sarkofag Przypomina sarkofag zwykły, różnicą między nimi jest pokrywa z wyrzeźbionym kształtem faraona. Jego części często pojawiają się jako łup w grobowcu, ale skarby są warte małą ilość simoleonów. Można w nim spotkać mumię.
Sarkofag4 Przeklęty Sarkofag Królów Utrzymano go w kolorze czarnym i złotym. Z przodu znajduje się złoty, wyrzeźbiony faraon. Wygląda jakby okazywał złość. Całego sarkofagu nie spotkamy w żadnym grobowcu, a jedynie jego pojedyncze części. Są one rzadkim znaleziskiem. Po złożeniu nasi Simowie mogą w nim spać. Jeśli zwykły Sim prześpi w nim około dwie doby to powinien zamienić się w mumię. Jeżeli natomiast spać w tym sarkofagu będzie wampir lub SimBot to jedna z jego cech zostanie zmieniona na cechę Zły. Śpiąc w nim nasza energia będzie rosła bardzo wolno, ale będą nam rosły umiejętności sportowe. Można go zobaczyć m.in w muzeum w Champs Les Sims. Simowie z cechą zły prawie zawsze stworzą przeklęty sarkofag, nie ważne, czy użyto części Błogosławionego, czy Przeklętego sarkofagu.
Sarkofag3 Błogosławiony Sarkofag Królów Jest cały złoty, a faraon na pokrywie ma bardziej przyjazne spojrzenie niż ten z Przeklętego Sarkofagu Królów. Możemy go zdobyć z części, pojawiających się niezwykle rzadko. Śpiąc w nim, energia Simów zregeneruje się o wiele szybciej niż w zwykłym łóżku, a pozostałe potrzeby pozostaną na optymalnym poziomie. Mumia spoczywająca w nim około dwie doby, zostanie przemieniona z powrotem w Sima. Zdejmuje on także Klątwę Mumii. Można go zobaczyć m.in w muzeum w Champs Les Sims.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki