FANDOM

Servo
Odd servo.jpg

Servo

The Sims: Światowe Życie

Servo – humanoidalny robot występujący w dodatku Światowe Życie. Kosztuje 15.000§. Jego zadaniem jest sprzątanie i naprawianie zepsutych urządzeń na parceli Sima , może również zajmować się ogrodem. Czasami próbuje rozmawiać z simami i zabawiać gości, ale tylko i wyłącznie wtedy, kiedy nie ma niczego do zrobienia.

Nakrycie głowy

Servo zmienia nakrycia głowy w zależności od tego, co robi. Na przykład podczas gotowania zakłada czapkę kucharza, a podczas pracy w ogrodzie - słomiany kapelusz.
Servo Front.jpg

Servo w stacji ładowania.

Kontrola

Robota nie można kontrolować. Można go jedynie włączać i wyłączać. Wyjątkiem jest rozkazanie mu przygotowania grupowego posiłku, wtedy Servo tworzy jedzenie, bez użycia lodówki, czy blatu. Takie jedzenie nie jest zbyt pożywne, ale za to darmowe, poza tym dzieci również mogą o nie prosić.

Stan wstrzymania

Sługusy, gdy nie mają niczego do zrobienia, idą do stacji ładowania i wyłączają się. Jeśli droga do niej będzie przez długi czas zablokowana, Servo teleportuje się do stacji. W odróżnieniu od drugiej i trzeciej części gry, tutaj sługus jest obiektem, a nie postacią. Występuje on też w simowej TV, ale jako potwór niszczący miasto.

Zobacz też

Więcej z Fandomu

Losowa wiki