Fandom

Simspedia

Shang Simla

4646stron na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Shang Simla
Shang Simla
Otoczenie · Zawarte w: The Sims 3: Wymarzone Podróże
Shang Simla
TS3 WP logo.png
ShangSimlaSzablon.png
Shang Simla w Chinach to dom dla Simów, którzy nade wszystko cenią sobie dyscyplinę, spokój i jasność umysłu. Podczas pobytu tutaj zachęca się poszukiwaczy przygód, aby odwiedzili Akademię, gdzie mogą uczyć się sztuk walki, następnie wybrali się do Ogrodu Mędrca i spędzili nieco czasu na medytacji. Jeśli masz szczęście, być może trafisz na jeden ze słynnych pokazów fajerwerków w Shang Simla!
Nazwa Shang Simla
Gra World Adventures logo pack.gif The Sims 3: Wymarzone Podróże
The Sims 3: Wymarzone Podróże Ten artykuł jest o otoczeniu.

Shang Simlaotoczenie wakacyjne pojawiające w The Sims 3: Wymarzone Podróże. Koszty wycieczki:

  • Pierwszy Sim - §1300
  • Każdy dodatkowy dorosły Sim - +§1000
  • Każde dodatkowe dziecko - +§250

Istnieje nagroda szczęścia życiowego, obniżająca ceny podróży.

Opis

Shang Simla.png

Shang Simla znajduje się w Chinach, nieopodal Wielkiego Muru Chińskiego. Miasto słynie z akademii i jej absolwentów. To tutaj nasz Sim może rozwinąć swoje umiejętności sztuk walki. Dzięki nim, Simowie odnajdują wewnętrzne wyciszenie i harmonię duszy oraz ciała. Miasto jest w większości pokryte lasem, niewiele tu otwartej przestrzeni. W centrum znajduje się kompleks budynków przypominający Zakazane Miasto. W Shang Simla występują odmiany zwierząt i kamieni, jakich nie zobaczysz nigdzie indziej. Tutejsi mieszkańcy znają pieśni charakterystyczne tylko dla tego miejsca. Ich ulubionym środkiem transportu jest rower, tak więc są ekologicznym narodem. Skrywają oni wiele tajemnic, takich jak ta o Dong Huo. Może twojemu Simowi uda się ją poznać?

Parcele

Parcele publiczne

  • Targ w Shang Simla
  • Baza wypadowa
  • Smocze Źródła
  • Ogród Mędrca
  • Akademia Sztuk Walki Feniksa
  • Ziemia Przodków
    Shang Simla.jpg

    Zakazane miasto

  • Sad Hana
  • Plac Cesarski
  • Obóz Orchidei
  • Obóz Peonii
  • Obóz Lotosu
  • Biwak Chryzantemy

Grobowce

Kupiec specjalny

Na targu w Shang Simla urzęduje specjalny kupiec, u którego możemy zakupić wiele ciekawych rzeczy. Przyjmuje on płatności tylko w antycznych monetach. Chiński kupiec posiada:

Obrazek Nazwa towaru Otoczenie Poziom wizy Cena w Antycznych Monetach Opis w grze
Ar pemmican.png Suszone mięso Wszystkie 1 10 Ta energetyczna przekąska z pewnością doda Ci sił, a także wysuszy Twoje kubki smakowe.
Ar sandsofunderstanding.png Piasek Zrozumienia Shang Simla 1 100 Chociaż zwykle nie przyznają się do tego, nawet najbardziej doświadczeni poszukiwacze przygód wykorzystują Piasek Zrozumienia, aby pomóc sobie w eksploracji grobowca. Jeśli kiedykolwiek utkniesz w miejscu, spróbuj użyć tego magicznego piasku, aby odkryć sekrety lochu.
Ar potionliquidcourage.png Eliksir Płynnej Odwagi Wszystkie 1 40 Boisz się, co? Cóż, łyknij sobie tego! Żaden inny eliksir tak skutecznie nie przepędzi stracha.
Ar skeletonkey.png Uniwersalny kamienny klucz Wszystkie 2 400 Posiadanie klucza uniwersalnego to marzenie każdego wielkiego badacza. Wyobraź sobie tylko, że możesz otworzyć każde drzwi, które wymagają kamiennego klucza w dowolnym kształcie...
Ar escapedust.png Pył ucieczkowy Wszystkie 2 75 Jesteś u kresu sił? Umierasz z głodu? Czujesz, że nie dasz rady iść dalej? Gdy zabrniesz w ślepy zaułek i pragniesz w łatwy sposób wydostać się z głębokiego lochu lub jaskini, użyj trochę pyłu ucieczkowego. Puf! Nagle otaczają Cię niebo i świeże powietrze...
Ar mastertheifscoin.png Moneta Mistrza Złodziei Shang Simla 2 750 Simowie, którzy mają tą monetę, zwykle znajdują znacznie więcej Antycznych Monet.
Ar certificateofpartnership.png Certyfikat Partnerstwa z Chinami Shang Simla 3 1200 Niniejszy Certyfikat Parnerstwa pozwala okazicielowi na przedłużony pobyt w kraju, podczas podróży w Chinach.
Ar sultanstabernacle.png Sanktuarium Sułtana Wszystkie 3 2500 Sanktuarium Sułtana to przenośny dom dla króla w podróży. A raczej - przenośny pałac!

Rodziny

DomyShangSimla.jpg

Zmarli Simowie

Galeria

Więcej w Fandom

Losowa wiki