Fandom

Simspedia

Simport

4647stron na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Writing skill icon.png

Ten artykuł jest zbyt krótki.
Jeśli możesz, rozbuduj go!

Simport
Simport.jpg

Menu Simportu w grze.

The Sims 3: Zostań Gwiazdą

Simport – możliwość wysyłania Sima do gry znajomego, aby tam wystąpił. Dochodzi z dodatkiem The Sims 3: Zostań Gwiazdą. Korzyści to między innymi szybsze zdobywanie doświadczenia zawodowego oraz nowe zestawy na scenę.

Menu Simport znajduje się w opcjach gry, gdzie możemy zobaczyć, ile nam zostało tras, a ile już odbyliśmy. Za każdą trasę dostajemy pieczątki. W rodzinie wysyłanego Sima powinna znajdować się jeszcze jedna osoba, a on sam musi być na drugim szczeblu kariery piosenkarza, akrobaty lub magika. Konieczne jest także bycie zalogowanym na stronie Origin. Po przyjęciu propozycji ugoszczenia naszej gwiazdy w swojej grze przez znajomego - na co ma jeden dzień - Sim wyjedzie. Nie będziemy go widzieli, lecz dostaniemy raporty, co się z nim dzieje, natomiast w rogu ekranu zobaczymy co robi. Jest to wspaniała opcja, ponieważ przez to nasz Sim może poznać Sima naszego znajomego oraz rozwijać z nim relacje.

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Simport

  • Simport

    • Hej jestem wielkim fanem simow i uwielbiam simspedie. Potrzebuje malej pomocy. Chce sobie odblokowac rekwizyty do zostan gwiazda z simport ale ...

Więcej w Fandom

Losowa wiki