Fandom

Simspedia

Sixam

4708stron na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Sixam
Sixam
Ukryta parcela · Zawarte w: The Sims 4: Witaj w Pracy
Sixam
B X4FoVEAA5P7J.jpg
Typ: Ukryta parcela
Właściciel: Brak
The Sims 4: Witaj w Pracy

Sixam – Ukryta parcela pojawiająca się w dodatku The Sims 4: Witaj w Pracy. Możemy na niej znaleźć wiele nowych obiektów kolekcjonerskich, a w tym geody, kosmiczne rośliny oraz nowe kryształy i metale. Jest możliwe także spotkanie kosmitów i zaprzyjaźnienie się z nimi.

Jak się dostać?

  1. Aby dostać się na planetę należy podjąć karierę naukową i stworzyć wyjątkowy projekt, jakim jest Generator hiperprzestrzeni "Elektrofluks". Należy stworzyć go w maszynie do wynalazków. Wybierając jedną z interakcji, możemy wezwać kosmitę do naszego świata. Nie zawsze się to udaje, ale jeśli już nam się powiedzie, to z portalu wyjdzie przybysz z innego wymiaru. Jeśli popracujemy nieco nad ulepszeniem portalu, będziemy mogli odwiedzić Sixam. Wystarczy kilka kliknięć, aby trafić w to niezwykłe miejsce. Tylko naukowiec może stworzyć portal i przenieść się na planetę Sixam.
  2. Należy dodać ulepszenie "Tunel hiperprzestrzenny" w rakiecie co pozwoli nam na wylądowanie na planecie Sixam. (Wymagany jest 10 poziom nauk kosmicznych.)

Ciekawostki

  • Sixam czytane od tyłu to Maxis.
  • Na Sixam spotkamy tylko młodych dorosłych i dorosłych kosmitów.
  • Gdy pracujemy jako naukowiec, możemy dostać zaproszenie na przyjęcie kosmitów i wypełniać na nim cele, takie same jak na zwykłym przyjęciu, organizowanym przez naszego sima.

Więcej w Fandom

Losowa wiki