Fandom

Simspedia

Smok

4708stron na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Smok
Sirxtommy123-Scrapbook6b.jpg

Smoki

The Sims: Abrakadabra The Sims 3 Store Ten artykuł jest/był artykułem na medal.

Smok – zwierzak pojawiający się w The Sims: Abrakadabra. Smocze Jajo, z którego później wykluwa się to magiczne stworzenie, można kupić u Wampirzycy Wiki w Abrakadabrowie. Tam także można kupić jedzenie i zabawki dla smoka. Dzięki czesaniu można zdobyć Smoczą Łuskę, a dzięki łaskotaniu - Smocze Łzy. Smoki pojawiają się ponownie jako materiał specjalny do Doliny Smoków, otoczenia w trzeciej części gry.

The Sims: Abrakadabra

Początkowa hodowla - opieka jajkiem i wylęganie

Scrapbook6.jpg

Śpiące smoki

Pierwszą fazą życia smoka jest jajo. Już przed wykluciem Sim musi się nim opiekować; od interakcji będzie zależeć kolor, a co za tym idzie - charakter smoka. Im częściej Sim będzie się opiekować smokiem, tym po wykluciu smok będzie miał łagodniejszy charakter.

  • 0 do 6 interakcji: czerwony smok
  • 7 do 13 interakcji: złoty smok
  • 14 i więcej interakcji: fioletowy smok

Niezadowolony smok przed wykluciem rusza się. Po wykluciu- nad jego głową pojawia się dymek z niezaspokojoną potrzebą. Smocze gniazdo (pozostanie po wykluciu) powinno zostać na parceli; smok traktuje je jako swoje łóżko. Po wykluciu smoka warto kupić także alarm przeciwpożarowy do każdego pomieszczenia.

Kolory smoków

A gold dragon.jpg

Złoty smok

  • Czerwone smoki bez przerwy zieją ogniem, zapalając wszystko; ogólnie, zaczynają spalać od razu po urodzeniu. Imię czerwonego smoka to Płomyk.
  • Złote smoki są bardziej zdyscyplinowane od czerwonych, ale także się zdarza, że zapalają swoje otoczenie, jeśli są zaniedbane. Imię takiego smoka to Piryt.
  • Fioletowe smoki są bardzo przyjazne i zdyscyplinowane, rzadko się zdarza, aby coś zapaliły - jedynie, kiedy są naprawdę zaniedbane. Pomimo ich przyjaznego i łagodnego charakteru, wciąż - jako smoki - są istotami trudnymi do utrzymania. Imię takiego smoka to Pochodnia.

Dbanie o smoka

Simowie powinni jak najczęściej wchodzić w interakcje ze smokami i się nimi zajmować; inaczej, będą ziać ogniem i mogą nawet uciec. Poza tym, powinni dosyć często odwiedzać Abrakadabrowo, aby kupować Smocze Przysmaki i Smocze Zabawki.

Poza tym, smoki mogą latać i odwiedzać Simów; także, jeśli któregoś spalą.

Te wyjątkowe gady oprócz "standardowego" smoczego jedzenia mogą jeść śmieci, zepsute jedzenie i muchomory, a także kwiaty - najbardziej lubią żółte żonkile.

The Sims 3 Store

SmokDragonValley.jpg

Smok na ręce Simki

Smok pojawia się w nowej okolicy - Dolina Smoków. Jest materiałem specjalnym otoczenia. Sama nazwa miasta także nawiązuje do tego zwierzęcia. Wiadomo, że smoki wystąpią w czterech wersjach kolorystycznych: czerwonym, purpurowym, zielonym oraz czarnym.

Możliwości smoków

Każdy smok

  • Smok może nam dać wskazówki do rozwijania umiejętności, jeśli z nim porozmawiamy.
  • Wszystkie smoki są świetnymi przyjaciółmi. Można karmić swojego małego smoka, bawić się z nim i nadać mu imię! Można je także nosić na ramieniu jak inne małe zwierzęta takie jak papugi.
  • Smok nigdy nie zostanie zabrany przez obcego Sima, jeżeli nadamy mu imię.

Czerwony smok

Czerwony smok.png

Ogień! Ogień! Jeśli masz wrogów, czerwony smok to doskonały towarzysz dla Ciebie! Jest nieulękły, agresywny i ochoczo przypali każdego, kto Ci się nie spodoba. Jeśli jesteś złą osobą i chcesz się rozweselić, spróbuj rzucić pod nogi innego Sima Ognistą Udrękę. Ale uważaj – jeśli wykorzystasz swojego smoka przeciwko przyjaciołom i sąsiadom, Twój fantastyczny nowy przyjaciel może nie przypaść im do gustu!

  • Czerwone smoki uwielbiają ogień. Istnieje możliwość podpalenia dowolnego Sima dzięki umiejętności ziania ogniem.
  • Rzuć Ognistą Udrękę pod stopy Sima, aby zobaczyć, jak tańczy!
  • Czerwony smok daje nowy nastrójnik Znamię czerwonego smoka. Przyspiesza on poprawę potrzeby energii i higieny.

Smok purpurowy

Purpurowy smok.png

Gdyby jakiś zwierzak miał łączyć w sobie światło słońca i radość, to byłby to przezabawny purpurowy smok. Z tego stwora dosłownie sypią się iskry i tęcze! Nic tak mocno nie przyciąga Simów jak czysty urok tego niesamowitego towarzysza zabaw. Pozwól, by purpurowy smok stał się Twoim kompanem!

  • Purpurowe smoki uwielbiają towarzystwo i imprezy.
  • Można poprosić go, by znalazł nowych przyjaciół naszym Simom albo sprawił, by ich przyjęcie stało się najlepszym w okolicy.
  • Ten smok potrafi poprawić każdemu humor Runicznym Urokiem.
  • Purpurowy smok daje nowy nastrójnik Znamię purpurowego smoka. Przyspiesza on poprawę potrzeby zabawy i towarzystwa.

Smok zielony

Zielony smok.png

To żadna tajemnica, że smoki gromadzą skarby oraz ich strzegą. Zielony smok nie jest wyjątkiem. Jeśli szukasz szmaragdów i diamentów, zdobędziesz świetnego, nowego przyjaciela! Ale ten smok wiąże się nie tylko ze skarbami. Oprócz tego pomoże Ci uprawiać wszystkie rośliny na Twojej parceli. W końcu to „zielony” smok.

  • Zielone smoki uwielbiają skarby. Patrz, jak wzywają błyskawicę z nieba, by przywołać specjalną niespodziankę!
  • Dzięki zielonemu smokowi plony naszych Simów zaczną rosnąć zdecydowanie szybciej.
  • Zielony smok daje nowy nastrójnik Znamię zielonego smoka. Przyspiesza on poprawę potrzeby głodu i pęcherza.

Smok czarny

Czarny Smok

(tylko w Złotej Edycji otoczenia)
Bój się i to bardzo! Nic nie mówi równie dobitnie: „Trzymaj się z daleka... Jestem mrocznym i tajemniczym samotnikiem” jak towarzystwo pancernego czarnego smoka! Dręczone zagubionymi duszami i nieustannie pozostające w podłym nastroju pancerne czarne smoki uczyniły z „dystansowania się” formę sztuki. Być może czerwone smoki potrafią zmienić Twoich wrogów w kupkę popiołu, ale wtedy nie masz żadnej przyjemności z obserwowania, jak cierpią!

  • Czarne smoki potrafią polepszyć umiejętność logiki swojego właściciela.
  • Ten rodzaj smoka umie także przyzywać zmarłych Simów jako zombie oraz duchy.
  • Gdy Mroczny Kosiarz przyjdzie by zabrać Sima do zaświatów, czarny smok może go przepędzić.
  • Czarny smok daje nowy nastrójnik Znamię czarnego smoka. Przyspiesza on poprawę potrzeby energii i głodu.

The Sims Średniowiecze

Zobacz także: Nyrexis

Niestety smoki w The Sims Średniowiecze występują tylko w zadaniu Smok z miasta... i w intrze gry.

Ciekawostki

  • Na pudełku The Sims: Abrakadabra można zobaczyć zielonego smoka ze smyczą; ani smycz, ani smok w takiej barwie nie pojawiają się w grze, a przynajmniej nikomu jeszcze nie udało się na tak ubarwionego smoka natrafić.
  • Kiedy używając zaklęcia, Sim zmieni innego Sima w ropuchę, powinien uważać, jeśli ma smoka. Otóż te gady bardzo lubią jeść ropuchy i Sim powinien mieć swojego pupila na oku, jeśli chce jeszcze kiedyś zobaczyć swojego sąsiada.
  • Smok nigdy nie dorasta i jest z nami dopóki go nie wypuścimy lub sam ucieknie.
  • Smoki z The Sims: Abrakadabra potrafią przefrunąć przez niektóre ogrodzenia.

Więcej w Fandom

Losowa wiki