FANDOM

Smutny Klaun
TS ŚŻ
Smutny Klaun1
Imię Smutny Klaun
Płeć MężczyznaMężczyzna
Wiek Dorosły
Rasa IkonkaSim Sim
Wygląd
Kolor włosów TS2 Red Hair Rude
Kolor skóry Skin-light Jasna
Inne informacje
Gra The Sims: Światowe Życie
Dostępność NPC
Tragic Clown
Whip
250px-Tragic Clown
Imię Tragic Clown
Płeć MężczyznaMężczyzna
Wiek Dorosły
Rasa Duch Duch
Osobowość
Cechy
Cecha łatwo się zachwyca Łatwo się zachwyca
Cecha mól książkowy Mól książkowy
Cecha niezdara Niezdarny
Cecha boi się wody Boi się wody
Cecha schludny Schludny
Wygląd
Kolor włosów Haircolor1-TS3 Blond
Kolor oczu Eye-blue Ciemnoniebieskie
Kolor skóry Light skin-TS3 Jasna
Sylwetka Thin Chudy
Inne informacje
Gra TS3 IconThe Sims 3
Dostępność Zmarły
Przyczyna śmierci Utonięcie
Otoczenie Sunset Valley
TS ŚŻ TS3 Icon TS3SN Icon TS4 EraIcon

Smutny Klaun (ang. Tragic Clown) – jeden z NPC, po raz pierwszy pojawił się w The Sims: Światowe życie.

The Sims

W pierwszej części pojawiał się, gdy w naszym domu wisiał obraz smutnego klauna. Po pojawieniu się chodzi po domu, płacze i kaszle. Można nawiązywać z nim interakcje, jednak gdy chcemy go pocieszyć, obraża się. Smutny Klaun pojawia się również, gdy nasz Sim ma zły nastrój. Jest podobny do Sprytnego Spłukańca.

Istnieją cztery sposoby, by się go pozbyć:

  • Sprzedanie obrazu za pomocą kodu move_objects on.
  • (z dodatkiem Abrakadabra) pojechanie na magiczną parcelę i rozweselenie Klauna kolejką.
  • Spalenie jego obrazu (wtedy Klaun także spłonie).
  • Zadzwonienie po ekipę, która się go pozbędzie (koszt ok. 500$).

The Sims 2

Klaun nie występuje w The Sims 2 (z wyjątkiem zdjęcia na kartoniku z mlekiem). Został zastąpiony Towarzyskim Króliczkiem, który przychodzi, gdy Simowie mają czerwony pasek potrzeby towarzystwa.

The Sims 3

W The Sims 3 leży w grobie na cmentarzu w Sunset Valley. Jego duch jest niebieski, co oznacza, że się utopił. Nie jest to Smutny Klaun z The Sims, gdyż akcja w Sunset Valley dzieje się przed wydarzeniami z pierwszej części gry. Prawdopodobnie jest to klaun, który ma postawiony pomnik w The Sims i przy którym klaun z tej samej części cały czas płacze. W opisie nagrobka napisane jest, że klaun zginął poprzez utopienie, co pasuje do klauna z The Sims 3

Screenshot-2 (2)

Smutny Klaun (z The Sims) na opakowaniu mleka w The Sims 3

W trzeciej części gry jest to zwykły Sim, którego możemy ożywić i grać nim, jednak tutaj jest bardziej wesoły i kolorowy.

Gdy Sim przygotowuje jakąś potrawę z użyciem mleka, można go zobaczyć z tyłu kartonu.

The Sims 3 Nie z tego świata

Jeśli jesteś czarownikiem, to na wysokim poziomie alchemii (10) możesz zrobić miksturę Pochodzenie Tragicznego Klauna. By stworzyć tę miksturę, trzeba najpierw przeczytać książkę z przepisem. Po wypiciu tego eliksiru można się stać tragicznym klaunem na 1 dzień, jest z tym związany również nastrójnik (Tragiczny Klaun - odejmuje on 40 punktów nastroju), który towarzyszy naszemu Simowi podczas przemiany.

Jest też sposób nie wymagający umiejętności alchemicznych - czasem podróżując z parceli publicznej za pomocą LAMY, Sim może wylądować w miejscu docelowym jako tragiczny klaun.

The Sims 4

Tragiczny klaun pojawia się w świecie The Sims 4. Nikt więc nie jest pewny, kiedy ten smutas się napatoczy i podejmie rozpaczliwą próbę żonglowania. Można go również przywołać, oglądając obraz smutnego klauna.

Ciekawostki

  • W The Sims 3 klaun posiada cechę Boi się wody i Niezdarny, co mogło przyczynić się jego śmierci.
  • W The Sims 2 jego zdjęcie widnieje na kartonie mleka. Przypomina klauna z The Sims.
  • Istnieją plotki, że Klaun miał asystentkę, a ona razem z nim spoczywa na cmentarzu w Sunset Valley. Prawdopodobnie była to Opal Suarley.
  • W The Sims 3 w morzach i nie tylko pływa kolorowa ryba, która w pewien sposób przypomina klauna. Zwie się tragiczny błazenek i ma na nosie czerwony pomponik.
  • Podczas przemiany w tragicznego klauna Sim ciągle się potyka.
  • Z dwóch oficjalnych zdjęć z The Sims 3 można wywnioskować, że Tragiczny Klaun zginął w basenie rodziny Ćwir.
  • W The Sims, gdy po pozbyciu się Smutnego Klauna on znowu wróci, ekipa pozbędzie się go za 250$.
  • Jeżeli kupimy ciasteczka, Klaun zje je, stojąc, a gdy pokroimy indyka, poczęstuje się i zje przy stole. Sim siedzący ze Smutnym Klaunem przy stole będzie z nim rozmawiał.
  • Jeżeli Sim studiuje naukę i medycynę w drugim semestrze, to będzie miał zajęcia na temat Psychologii tragicznych klaunów poziomu 5.

Galeria

Zobacz też