FANDOM

TS3A Icon

Sofia Carlton – bogata Simka pojawiająca się w The Sims 3: Kariera. Mieszka w Twinbrook.

Opis

Na podstawie jej biografii możemy stwierdzić, że jedynym powodem osiągnięcia przez nią sławy były pieniądze. Uważa się ją za beztalencie, które robi wszystko, by zwrócić na siebie uwagę gazet. To osoba z aroganckim usposobieniem, bezrobotna; jedyną umiejętnością, którą opanowała, jest charyzma na drugim poziomie. Ma bardzo ekscentryczny sposób bycia, na co wskazuje również jej wygląd: pozostające w nieładzie blond włosy z różowymi końcówkami, różowe okulary przeciwsłoneczne oraz mocny makijaż.

Mieszka samotnie w dużym domu, który zapewne był częścią spadku po jej bliskich. To wyjaśniałoby, dlaczego na trawniku przed rezydencją znajduje się niewielki placyk zabaw, mimo że Sofia nie lubi dzieci.

Choć nie jest to w żaden sposób udowodnione, Simka odziedziczyła majątek prawdopodobnie po Pixie Carlton, będącej najpewniej jej matką.

Jedyną przyjaciółką Sofii jest Amy Bull, jednakże, jak wiele innych Simek z Twinbrook, zna popularnego rockmana, DeAndre Wolfe. Uważa całą rodzinę Pidgin za swoich największych wrogów.

Sofia często pojawia się w mieście jako stylistka lub strażak.

Sofia Carlton simową wersją Paris Hilton

Po angielskojęzycznych forach krąży pogłoska o tym, że Sofia Carlton jest swoistą wirtualną "wersją" innej celebrytki, Paris Hilton. Oto kilka argumentów potwierdzających tę tezę:

  • imię - zarówno Sofia jak i Paris to nazwy stolic europejskich krajów: Sofia jest stolicą Bułgarii, Paris (pl. Paryż) natomiast - Francji;
  • nazwisko - wyrazy: Carlton i Hilton mają bardzo podobną budowę, różnią się tylko członem;
  • sposób bycia - obie celebrytki mają bardzo ekscentryczny sposób bycia, "znane są z tego, że są po prostu znane";
  • spadek - obie postacie odziedziczyły znaczny majątek po swoich przodkach;
  • wygląd - zarówno Sofia, jak i Paris uwielbiają odważne, skąpe kreacje; obie kobiety to niebieskookie (choć Paris ma tak naprawdę brązowe oczy) blondynki.

Galeria