FANDOM

TS3P Icon

Sofia Martingaledorosła Simka występująca w The Sims 3: Zwierzaki w Appaloosa Plains.

Opis

Mieszka ze swoim koniem Marneyem i synem Cruzem. Kiedyś zamieszkiwała Bridgeport, ale odeszła z synem po rozwodzie. Jej były mąż nie został jednak oznaczony na drzewie genealogicznym kobiety. Sofia nawiązuje nowe znajomości i romanse, a jej syn nie może pogodzić się z tym, że jego matka przyprowadza nowych mężczyzn do domu. Koń Marney został kupiony w celu zdobycia uznania miejscowych Simów. Sofia jest zauroczona w Kanoi Parrott.

Kobieta pracuje w karierze sportowca. Posiada jeden punkt w tej dziedzinie, mimo że jej kariera wymaga czterech. Ma również sześć punktów umiejętności jeździectwa. Sofia jest w dobrych stosunkach ze swoim synem Cruzem. Przyjaźni się z Marneyem, a wrogiem Sofii jest Gavin Pinkerton.

Ciekawostki

  • Jej imię po grecku (Σοφία) znaczy mądrość, wiedzę, tak samo nazywa się również stolica Bułgarii.
  • Nazwisko Sofii (Martingale) oznacza w języku angielskim "wytok" - czyli pomocniczą część końskiego ogłowia (uprzęży) i zapewne nawiązuje do jej największej pasji, jaką jest jeździectwo.