FANDOM

TS3Shop Icon

Sofia Vanderburg – młoda dorosła Simka występująca w grze The Sims 3, w otoczeniu możliwym do zakupienia w Store.

Sofia jest jest członkinią rodziny Vanderburgów z Hidden Springs. Oznacza to, że Simka jest pochodzenia królewskiego. Jednak mimo wszystko, Sofia mocno wierzy, że każdy powinien podążać za marzeniami i robić z życiem co chce. Jest to przeciwne pod względem swojej rodziny która zawsze wierzyła we władzę. Ostatnio jednak zaczęła się interesować Michaelem Tomyoyem, i zastanawia się czy da radę pozostać wierna swoim przekonaniom.

Sofia jest bardzo podobna do swojej przodkini, Franciszki Vanderburg. Tak jak opisywana Simka, Franciszka nie przepadała za narzucanymi przez swoją rodzinę zasadami, i w pewnym momencie w swoim życiu uciekła do lasu mając dość przymusowych obowiązków i mówienia jak ma żyć i za kogo ma wyjść.

Na początku gry, Sofia ma rozwinięte umiejętności grania na gitarze na poziomie pierwszym, logiki na drugim, oraz malarstwa na czwartym. Jest także zatrudniona jako asystentka, co jest drugim szczeblem w karierze muzycznej. W wyposażeniu trzyma stereo, gitarę, oraz książkę pt. Czy ja istnieję?.

Umiejętności

Ikona Umiejętność Poziom
Charyzma IkonaCharyzma01
Gitara ikonkaGitara01
Logika IkonaLogika02
MalarstwoMalarstwo04

Galeria