FANDOM

Sporty, Przyprawy i Wszystko do Zabawy
TS3 Zwierzaki.png
Portretysporty.jpg
Opis
Barrington i Juanita zapłonęli szaleńczą miłością ku sobie porywając huraganem swojego uczucia całe Appaloosa, niczym trąba powietrzna pędząca przez równinę. Juanita odwiedziła dom po swoim wielkim zwycięstwie w telewizyjnym konkursie gotowania "Od pomywacza do restauratora". W programie tym zmieniano pracujących za minimalną płacę pomywaczy w prawdziwych kuchmistrzów. Juanita natychmiast wpadła w oko Barringtonowi, trenerowi ze szkoły średniej, który awansował na administratora nowego, światowej klasy stadionu w Appaloosa. Ta dwójka ucieleśniająca drogę życiową od pucybuta do milionera szybko dopasowała się do siebie, a ponieważ słychać już tupot małych stópek, nie minie długo gdy w mieście rozlegną się weselne dzwony.
Nazwa Sporty, Przyprawy i Wszystko do Zabawy
Członkowie Juanita Blanco i Barrington Diamond
Liczba pokoleń 1
Parcela Ulicja Racji 73
Fundusze 10,000 §
Poziom trudności 2/6
Różne Informacje
Gra Ep5 icon.pngThe Sims 3: Zwierzaki
Otoczenie Appaloosa Plains
The Sims 3: Zwierzaki

Sporty, Przyprawy i Wszystko do Zabawy – domostwo występujące w The Sims 3: Zwierzaki w Appaloosa Plains. Jest ściśle powiązana z rodziną Marshall. Zamieszkuje nowoczesny dom niedaleko centrum, nieopodal domu rodziny Chandra. W skład wchodzą:

  • Juanita Blanco - pracownica restauracji na stanowisku cukiernika, obecna narzeczona Barringtona i była żona Felipe Marshalla.
  • Barrington Diamond - sportowiec, obecny narzeczony Juanity i były mąż Kim Marshall.

Ciekawostka

  • Oboje z nich ma byłych małżonków, którzy są teraz małżeństwem.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki