Fandom

Simspedia

Sprzedaż

4792strony na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Sprzedaż
Podliczanie klienta.jpg

Simka podliczająca klienta.

The Sims 2: Własny Biznes The Sims 4: Witaj w Pracy

Sprzedaż – interakcja, dzięki której nasi Simowie mogą sprzedawać towary. W The Sims 2 rodzaje sprzedaży wynikają z tego, jaką rangę Sim posiada. Opcja sprzedaży dochodzi także jako premia za poziom przedsiębiorstwa. Natomiast, w The Sims 4 możemy tylko namawiać klientów do kupna danego obiektu.

The Sims 2: Własny biznes

Rodzaje sprzedaży

Zwykła sprzedaż - brak rangi, Sim po prostu proponuje kupno towaru, czasem można stracić gwiazdkę, ale zazwyczaj ten rodzaj sprzedaży podwyższa pasek kupna.

Zaproponuj Bardzo Tanio (Śmiesznie Tanio) - brązowa ranga sprzedawcy, Sim oferuje niższą cenę towaru niż normalnie, czasem jest tak samo jak w zwykłej sprzedaży, zazwyczaj podwyższa pasek zakupu bardziej niż zwykła sprzedaż.

Sprzedaż z zyskiem - wymagana srebrna ranga sprzedawcy, bardzo agresywna metoda sprzedaży. Jeśli klient jest zadowolony, polegnie podczas tej sprzedaży i kupi towar (lub podwyższy mu się pasek, choć zazwyczaj dochodzi do sprzedaży towaru), a jeśli klient ma zły nastrój, sprzedawca straci gwiazdkę.

Olśnij - złota ranga sprzedawcy, najlepiej działa, gdy Sim-klient ma dobry nastrój (większość z nich ma taki). Kiedy zaoferuje się sprzedaż tą metodą, Sim od razu zdobędzie gwiazdkę i kupi towar. Tylko czasem ta metoda podwyższa pasek. Jeśli Sim ma zły nastrój, straci gwiazdkę albo odejmie mu się pasek zakupu.

Manipuluj - ostatnia premia działu Sprzedaż. Jest bardziej agresywna niż sprzedaż z zyskiem. Metoda ta wygląda trochę jak ukąszenie wampira, otóż Sim, który sprzedaje towar, prezentuje go, a potem między Simami pojawia się coś zielonego. Następnie Sim odsuwa się od klienta. Często przez to traci się związki z danym Simem, ale może on też stracić gwiazdkę. Czasem nastąpi sama utrata związku, a gwiazdkę Sim jednak zdobywa.

The Sims 4: Witaj w Pracy

W tej części, aby dokonać sprzedaży, należy zajmować się klientelą. Sim musi rozmawiać z kupującym o produktach, namawiać do kupna, pytać o preferencje, itd. Sama interakcja sprzedaży polega na podliczeniu zakupu na tablecie.

Więcej w Fandom

Losowa wiki