Fandom

Simspedia

Stół doświadczalny „Alchemik”

4648stron na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Stół doświadczalny „Alchemik”
Stół doświadczalny ŚŻ.jpg
Stół doświadczalny "Alchemik" to doskonała okazja, by samodzielnie odkryć nieomylny, matematyczny porządek wszechświata. Szczegółowo opracowany zestaw menzurek i probówek pozwala na wykonanie każdego doświadczenia z zakresu chemii organicznej. Wspaniała pomoc naukowa oraz niezawodny temat konwersacji. W zestawie: kolba, palnik laboratoryjny, piepety, szczypce laboratoryjne, sole trzeźwiące, woda do przemywania oczu oraz 35-stronicowe zrzeczenie odpowiedzialności.
Gra: The Sims: Światowe Życie
Kupowanie: Możliwe
Cena: 980§
Typ: Umiejętności, inne
Rozmiar: 2x1
The Sims: Światowe Życie

Stół doświadczalny „Alchemik” – przedmiot służący zarówno do rozwijania umiejętności logicznych dorosłego Sima, jak i wyrabiania eliksirów różnego rodzaju. Posiada szczegółowo opracowany zestaw menzurek i probówek, co daje możliwość wykonywania niemal każdego doświadczenia z zakresu chemii organicznej. Można go kupić po zainstalowaniu dodatku The Sims: Światowe Życie.

Działanie

W skład stołu doświadczalnego wchodzą: kolba, palnik laboratoryjny, pipety, szczypce laboratoryjne, sole trzeźwiące, woda do przemywania oczu oraz trzydziestopięciostronicowe zrzeszenie odpowiedzialności. Długotrwałe korzystanie z zestawu powoduje powstawanie uciążliwych dla środowiska oparów, a niekiedy zniszczenie sprzętu. Za zanieczyszczanie środowiska można zapłacić karę w wysokości pięciuset simoleonów.

Eliksiry i ich właściwości

Stół doświadczalny "Alchemik" umożliwia stworzenie wielu różnorodnych eliksirów, które w każdym przypadku mogą zostać użyte przez Sima powodując określone skutki. Wypicie każdego z nich powoduje krótkotrwałe mdłości oraz zawroty głowy.

  • Eliksir niebieski – najczęściej osiągana mikstura. Niezwykle orzeźwiająca i przydatna. Po zażyciu poprawia niektóre potrzeby Sima.
  • Eliksir pistacjowy – mikstura o jaskrawej barwie dowodzi negatywnym skutkom w działaniu. Niezwykle obrzydliwa i paskudna w smaku. Powoduje osłabienie potrzeb Sima.
  • Eliksir zielony – określany jako przyjęcie paratogenetyków. Wywołuje niezależną kopię Sima. Klon jest niezwykle złośliwy, na parceli znajduje się przez jakiś czas, po czym zwyczajnie żegna się i odchodzi pozostając w kontaktach Simów, z którymi miał styczność.
  • Eliksir pomarańczowy – powoduje powstanie czapki-niewidki. Sim na krótki moment staje się półprzezroczysty. W tym czasie, gracz może wciąż pełnić nad nim kontrolę.
  • Eliksir czerwony – popularny eliksir miłości. Powoduje pojawienie się zakochanego Sima o przeciwnej płci. Eliksir może być zarówno pomocny w zdobywaniu nowych znajomości, jak i uciążliwy w przypadku posiadania stałego partnera.
  • Eliksir żółty – po jego zażyciu osobowość Sima ulega trwałej inwersji, co jest rozumiane, jako ponowne i losowe dobranie cech charakteru.
  • Eliksir purpurowy – po zażyciu tej mikstury, Sim zamienia się we Frankensteina. Przez czas przemiany w potwora, kontrola nad tą postacią jest niemożliwa. Niszczy ona większość sprzętów użytku domowego, z którymi ma bezpośredni kontakt.
  • Eliksir biały – jest możliwy do wyprodukowania, tylko wtedy, kiedy Sim zostanie ugryziony i zarażony przez świnkę morską. Zapobiega śmiertelnemu działaniu choroby.

Galeria

Więcej w Fandom

Losowa wiki