FANDOM

Stół doświadczalny „Alchemik”
Stół doświadczalny ŚŻ.jpg
Stół doświadczalny "Alchemik" to doskonała okazja, by samodzielnie odkryć nieomylny, matematyczny porządek wszechświata. Szczegółowo opracowany zestaw menzurek i probówek pozwala na wykonanie każdego doświadczenia z zakresu chemii organicznej. Wspaniała pomoc naukowa oraz niezawodny temat konwersacji. W zestawie: kolba, palnik laboratoryjny, piepety, szczypce laboratoryjne, sole trzeźwiące, woda do przemywania oczu oraz 35-stronicowe zrzeczenie odpowiedzialności.
Gra: The Sims: Światowe Życie
Kupowanie: Możliwe
Cena: 980§
Typ: Umiejętności, inne
Rozmiar: 2x1
The Sims: Światowe Życie

Stół doświadczalny „Alchemik” – przedmiot służący zarówno do rozwijania umiejętności logicznych dorosłego Sima, jak i wyrabiania eliksirów różnego rodzaju. Posiada szczegółowo opracowany zestaw menzurek i probówek, co daje możliwość wykonywania niemal każdego doświadczenia z zakresu chemii organicznej. Można go kupić po zainstalowaniu dodatku The Sims: Światowe Życie.

Działanie

W skład stołu doświadczalnego wchodzą: kolba, palnik laboratoryjny, pipety, szczypce laboratoryjne, sole trzeźwiące, woda do przemywania oczu oraz trzydziestopięciostronicowe zrzeszenie odpowiedzialności. Długotrwałe korzystanie z zestawu powoduje powstawanie uciążliwych dla środowiska oparów, a niekiedy zniszczenie sprzętu. Za zanieczyszczanie środowiska można zapłacić karę w wysokości pięciuset simoleonów.

Eliksiry i ich właściwości

Stół doświadczalny "Alchemik" umożliwia stworzenie wielu różnorodnych eliksirów, które w każdym przypadku mogą zostać użyte przez Sima powodując określone skutki. Wypicie każdego z nich powoduje krótkotrwałe mdłości oraz zawroty głowy.

  • Eliksir niebieski – najczęściej osiągana mikstura. Niezwykle orzeźwiająca i przydatna. Po zażyciu poprawia niektóre potrzeby Sima.
  • Eliksir pistacjowy – mikstura o jaskrawej barwie dowodzi negatywnym skutkom w działaniu. Niezwykle obrzydliwa i paskudna w smaku. Powoduje osłabienie potrzeb Sima.
  • Eliksir zielony – określany jako przyjęcie paratogenetyków. Wywołuje niezależną kopię Sima. Klon jest niezwykle złośliwy, na parceli znajduje się przez jakiś czas, po czym zwyczajnie żegna się i odchodzi pozostając w kontaktach Simów, z którymi miał styczność.
  • Eliksir pomarańczowy – powoduje powstanie czapki-niewidki. Sim na krótki moment staje się półprzezroczysty. W tym czasie, gracz może wciąż pełnić nad nim kontrolę.
  • Eliksir czerwony – popularny eliksir miłości. Powoduje pojawienie się zakochanego Sima o przeciwnej płci. Eliksir może być zarówno pomocny w zdobywaniu nowych znajomości, jak i uciążliwy w przypadku posiadania stałego partnera.
  • Eliksir żółty – po jego zażyciu osobowość Sima ulega trwałej inwersji, co jest rozumiane, jako ponowne i losowe dobranie cech charakteru.
  • Eliksir purpurowy – po zażyciu tej mikstury, Sim zamienia się we Frankensteina. Przez czas przemiany w potwora, kontrola nad tą postacią jest niemożliwa. Niszczy ona większość sprzętów użytku domowego, z którymi ma bezpośredni kontakt.
  • Eliksir biały – jest możliwy do wyprodukowania, tylko wtedy, kiedy Sim zostanie ugryziony i zarażony przez świnkę morską. Zapobiega śmiertelnemu działaniu choroby.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki