Fandom

Simspedia

Stół do masażu

5121stron na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Stół do masażu
Stol do masazu.png
Gra: The Sims 2: Podróże,
The Sims 3 Store i
The Sims 4: Dzień w Spa
Kupowanie: Możliwe
Typ: Komfort
The Sims 2: Podróże The Sims 3 Store The Sims 4: Dzień w Spa

Stół do masażu – obiekt dochodzący do gry The Sims 2: Podróże, The Sims 3 wraz z otoczeniem Słoneczne Wybrzeże lub oddzielnie. W The Sims 4 stół do masażu pojawia się w pakiecie The Sims 4: Dzień w Spa.

The Sims 3 Store

W The Sims 3 obiekt ten nazywa się stół do masażu "Nieskończone Zen" i kosztuje 550§.

Opis

Jesteś przepracowany? Obolały i zmęczony? A może chcesz tylko rozluźnić mięśnie, aby spędzić jeszcze kilka godzin na siłowni? Stół do masażu „Nieskończone Zen” to doskonały sposób, by odnaleźć nirwanę. Twoi Simowie będą nakłuwani podczas zabiegu akupunktury, rozgrzeje ich masaż gorącymi kamieniami albo rozpalą się zmysły po masażu romantycznym – wybór należy do Ciebie!

Interakcje

  • Wykonaj masaż: głęboki, gorące kamienie, szwedzki, romantyczny i akupunktura.
  • Sprowadź do domu swoje własne spa! Rozwijaj karierę swojego Sima w spa, wypełniaj związane ze spa pragnienia i zarabiaj simoleony wykonując masaże w domu!
  • Niech Twój Sim zwiększa poziom zabawy, energii, kontaktów i związków za pomocą różnego rodzaju masaży!
  • Masaż szwedzki da Twojemu Simowi nowy nastrójnik „Odprężony”.
  • Twój Sim osiągnie szczęście z nowym nastrójnikiem otrzymywanym wyłącznie dzięki akupunkturze.
  • Poczuj ciepło masażu gorącymi kamieniami, aby dać swojemu Simowi nowy nastrójnik „Po masażu kamieniami”.
  • Masaż głęboki także daje premię „Rozluźnione mięśnie”, która przeciwdziała bólowi mięśni i zmęczeniu, pozwalając Twojemu Simowi ćwiczyć dłużej.
  • Wprowadź więcej pasji do związku Twojego Sima za pomocą masażu romantycznego. Zyskasz jeszcze większą szansę na bliźnięta lub trojaczki dzięki masażowi „Wysoka płodność”!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki