Fandom

Simspedia

Stadion

4649stron na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

The Sims 3

Stadion – jeden z typów parceli publicznych w The Sims 3. Simowie mogą podjąć w nim karierę sportowca. Ciężka praca sportsmena nigdy nie idzie na marne. Kiedy wespniemy się na sam szczyt reprezentujemy nasze miasto w meczach, a za wygraną otrzymujemy pozytywny nastrójnik. Istnieje też możliwość wzięcia udziału w kursie na stadionie, poświęconemu rozwojowi umiejętności sportu. Stadiony są świetnym miejscem do spotkań z przyjaciółmi lubiącymi dobrą muzykę. Odbywają się na nich liczne koncerty, na których Sim rozerwie się i wyszaleje.

Stadiony w The Sims 3

Stadion Lam
StadionLam.jpg
Typ: Publiczny
Właściciel: Brak
Wartość: 41065 §
Rozmiar: 64x64
Otoczenie: Sunset Valley oraz Riverview

Sunset Valley i Riverview

Stadion Lam

Znajduje się w obu tych miastach. W Sunset Valley znajduje się na krańcu Alei Landgraaba. Został lekko odseparowany od reszty miasta, przez otaczające go wzgórza. W Riverview położony jest nad brzegiem rzeki, nieopodal szpitala. Symbolem obiektu jest zielona lama.

Stadion "Kawalerski"
StadionTwin.jpg
Typ: Publiczny
Właściciel: Brak
Wartość: 24528 §
Rozmiar: 48x64
Otoczenie: Twinbrook

Twinbrook

Stadion "Kawalerski"

Położony nad brzegiem rzeki w pewnej odległości od centrum, różni się nieco od Stadionu Lam. Nie wygląda tak modernistycznie, a ważnym elementem są kolumny, nadające obiektowi pewien rodzaj elegancji.

Stadion Lamy
StadionBridge.jpg
Typ: Publiczny
Właściciel: Brak
Wartość: 27410 §
Rozmiar: 64x64
Otoczenie: Bridgeport

Bridgeport

Stadion Lamy

Choć nazwą przypomina ten z Riverview, to wygląda zupełnie inaczej. Jest to najnowocześniejszy z dotychczas poznanych stadionów. Jako jedyny posiada kształt koła. Znajduje się w samym centrum Bridgeport nad brzegiem zatoki.

Szkoła i Stadion "Widok na Szczyt"
StadionSzkoła.jpg
Typ: Publiczny
Właściciel: Brak
Wartość: 56775 §
Rozmiar: 64x62
Otoczenie: Appaloosa Plains

Appaloosa Plains

Szkoła i Stadion "Widok na Szczyt"

Jest to jeden z trzech stadionów połączonych ze szkołą. Zapewne pełni funkcję sali gimnastycznej. Za budowlą znajduje się duże boisko na otwartej przestrzeni. Stadion położony jest w centrum Appaloosa Plains, obok basenu, który jakby nie patrzeć też jest obiektem sportowym.

Namiot Turniejowy Nowicjuszy
NamioTurniejowyNowicjuszy.jpg
Typ: Publiczny
Właściciel: Brak
Wartość: 14882 §
Rozmiar: 64x64
Otoczenie: Dolina Smoków

Dolina Smoków

Namiot Turniejowy Nowicjuszy

Położony jest na drugiej stronie rzeki, przy Alei Aine 49. Jest to kilka połączonych ze sobą namiotów turniejowych. Sądząc po nazwie, jest to nowy stadion, stary za pewnie został zniszczony. Wokół namiotu rośną drzewa i krzewy. Jest to jeden z tańszych stadionów.

Stadion Szczęśliwych Lam
StadionOS.jpg
Typ: Publiczny
Właściciel: Brak
Wartość: 22306 §
Rozmiar: 64x64
Otoczenie: Oaza Szczęścia

Oaza Szczęścia

Stadion Szczęśliwych Lam

Ulokowano go w pewnym odosobnieniu od reszty budynków, a najbliższą parcelą jest centrum biznesowe. Wokół budynku rosną liczne palmy, a nieopodal znajdziemy dużą fontannę. Nazwa stadionu zapewne nawiązuje do nazwy otoczenia, poprzez słowo "Szczęśliwy".

Akademia Everglow i Koloseum
Szkolamoonlightfalls.jpg
Typ: Publiczna
Właściciel: Brak
Otoczenie: Moonlight Falls

Moonlight Falls

Akademia Everglow i Koloseum

Tak samo jak w Appaloosa Plains stadion został połączony ze szkołą. Swoim wyglądem przypomina średniowieczną architekturę.

Więcej w Fandom

Losowa wiki