FANDOM

The Sims 2

Strach – rodzaj śmierci pojawiający się w The Sims 2. W trzeciej części gry on nie występuje.

The Sims 2

Nocą wprowadzamy naszego Sima na cmentarz, gdzie po paru chwilach pojawią się duchy i zaczną straszyć naszego Sima. Po 4-6 razach, Sim wrzaśnie z całej siły ze strachu i sprawdzi sobie tętno, po czym upadnie na ziemię, a następnie umrze. Czasami może się zdarzyć, że nasz Sim przeżyje atak serca.

Nie zawsze musi przestraszyć go duch, czasem podczas podpatrywania śpiącego wampira, może się zdarzyć, że wampir się ocknie i zasyczy. Po kilku takich razach Sim zejdzie na zawał. Śmierć ze strachu można również wygenerować poprzez Rodney's Death Creator.

The Sims 3

Tutaj taka śmierć nie występuje. Można wykonać na innym Simie interakcje Przestrasz, jednak nie spowoduje ona jego śmierci. Jeśli nasz Sim ma cechę Tchórz, co najwyżej może zemdleć ze strachu.

Ciekawostki

  • Dziecko może być straszone nieskończoną ilość razy, i tak przy tym nie umrze. Taka śmierć jest możliwa dopiero w wieku nastolatka.
  • Wampir nie może umrzeć z tego powodu. Być może dlatego, że teoretycznie już jest martwy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki