FANDOM

TS Wakacje1 TS3 Icon TS3Shop Icon

Strzelnica łucznicza – obiekt, który pojawia się w The Sims: Wakacje oraz The Sims 3 Store, w zestawie Jarmark Renesansowy „Książę Łuków” lub oddzielnie. Sama strzelnica kosztuje 501 SimPoints.

The Sims 3

Opis

Co może być lepszego od strzelania z łuku do zwykłego celu? Oczywistą odpowiedzią jest dodanie huśtających się ostrzy oraz kukły z jabłkiem na głowie! To zaawansowane technicznie (jak na średniowieczne standardy) urządzenie łucznicze zawiera nawet pochodnię do podpalania strzał! Zatem naciągnij cięciwę, wypuść strzałę i przekonaj się, czy zdołasz poprawić rekord strzelnicy!

Interakcje

  • Rozwijaj wysportowanie swoich Simów w czterech oddzielnych wyzwaniach na Strzelnicy Łuczniczej!
  • Rozgrzej się strzałami zwykłymi, sprawdź swój refleks strzałami szybkimi, wystrzel ognistą strzałę wykonując strzał-wyzwanie albo zestrzel jabłko strzałem ekstremalnym.
  • Pobij rekord i ustanów własny najwyższy wynik, który inni Simowie będą próbowali poprawić!
  • Przeglądaj listę wyników, aby sprawdzić, kto jest aktualnie najlepszym łucznikiem w każdym wyzwaniu.