Fandom

Simspedia

Studnia Życzeń

4647stron na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Studnia życzeń
WishingWell.jpg

Studnia życzeń i pani Zadecka

The Sims 2: Cztery Pory Roku The Sims 3 Store The Sims 4: Romantyczny Ogród

Wishing Well.pngStudnia życzeń – przedmiot spełniający życzenia.

The Sims 2

O Studni Życzeń w The Sims 2

Tutaj Studnia życzeń spełnia tylko trzy życzenia. Dochodzi ona w dodatku The Sims 2: Cztery pory roku.

Sposób użycia

Snapshot9b19f4a6fb21e5e.jpg

Młoda Simka pojąca wodę z studni

Sim wrzuca monetę i może spełnić trzy życzenia: romans, przyjaciele i bogactwo. Niestety, przy złym wskaźniku aspiracji, gdy sim zażyczy sobie romansu ze studni wyjdzie Pani Zadecka i zacznie go karcić. Następnie zbije sima kilka razy torebką i sobie pójdzie. Gdy zażyczysz sobie pieniędzy, może się stać, że worek z pieniędzmi spadnie na głowę i uśmierci sima, choć to rzadko się zdarza. W przypadku Dziwnowa jeśli zażyczysz przyjaciół będzie to 3 simów: Bella Ćwir, Adam Kokosz i Blanka Bateryjka.

Gdzie jest?

Studnia Życzeń występuje w dodatku Cztery pory roku. Jeśli masz ogród, nasz sim może zadzwonić po usługi Klub Ogrodników. Uwaga – mogą ci dać tylko pieniądze a jak masz piękny duży ogród, ogrodnik podaruje ci studnię życzeń którą znajdziesz w wyposażeniu sima.

Jak ją zdobyć?

Sposób 1
  1. Robisz duży ogród.
  2. Użyźniasz, pielęgnujesz, podlewasz go.
  3. Wybierasz w usługach Klub Ogrodników.
  4. Prosisz o członkostwo w klubie.
  5. Twój ogród zostaje oceniony.
  6. Dostajesz studnię lub tylko pieniądze.
Sposób 2 z użyciem kodów
  1. Wpisujesz kod boolProp testingCheatsEnabled true.
  2. Klikasz shiftem i lewym przyciskiem myszy na sima.
  3. Wybierasz opcje spawn a potem Wishing Weel.

The Sims 3

W tej części gry studnia życzeń jest do łączona do otoczenia ze Store - Oazy Szczęścia. Może spełnić więcej niż trzy życzenia, jednak szansa jest niewielka.

Sposób użycia

Są dostępne trzy interakcje ze studnią: wędkuj, wykradnij monety (Simom zwykle nie udaje się to i wpadają do studni, przez co są mokrzy) i twoje życzenie.... Można zażyczyć sobie miłości, bogactwa, władzy, szczęścia, a nawet dziecka, jednak gdy Simowi się nie poszczęści, ze studni wyłoni się złe dziecko, które będzie drwić ze swojego nowego rodzica.

The Sims 4

Studnia życzeń pojawia się w The Sims 4: Romantyczny Ogród. W grze jest 9 różnych życzeń, w czym każde ma 5 rezultatów. Daje to aż 54 wyników! Spełnienie życzeń zależy od nastroju twarzy na studni. Gdy jest zła - nasze życzenia będą spełniane, lecz zupełnie inaczej niż oczekiwaliśmy. Aby uszczęśliwić studnię, należy dać jej datek w wysokości 100§, 1000§ lub 5000§.

Galeria

Więcej w Fandom

Losowa wiki