Fandom

Simspedia

Stwórz wzór

5164strony na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Stwórz wzór
Interface stworz wzor.jpg

Interface narzędzia Stwórz wzór

The Sims 3
Stworz wzor ikona.png
Stwórz wzór – oficjalne narzędzie do gry The Sims 3, które zostało wydane 23 czerwca 2010 roku. Pozwala tworzyć graczom wzory do narzędzia stwórz styl.

Opis

Projektuj oryginalne desenie do swojej gry za pomocą nowego narzędzia The Sims 3: Stwórz wzór. Nowa piżama w szkocką kratę? Podłoga w subtelny, kwiatowy wzór? Teraz zrealizujesz swoje najbardziej zwariowane pomysły w prosty sposób! Zarejestrowani użytkownicy będą mogli w łatwo zaprojektować dowolny wzór przy użyciu dziesiątek obrazów dostępnych w Bibliotece wzorów lub modyfikować własne obrazki. Jedynym ograniczeniem jest wyobraźnia, zaś satysfakcją z pewnością stanie się możliwość dzielenia się swoją pracą za pomocą Giełdy wymiany The Sims 3.

Najważniejsze cechy

  • Mistrzowie wzorów. Będąc oficjalnym programem służącym do edycji wzorów, The Sims 3 Stwórz wzór umożliwia graczom tworzenie własnych projektów i bezpieczne dodawanie ich do gry.
  • Projektowanie otoczenie. Gracz może nakładać nowo stworzone wzory na różne przedmioty, m.in. meble, ubrania, podłogi i ściany.
  • Potężne i łatwe w użyciu. Łatwy w użyciu program jest idealnym rozwiązaniem dla wszystkich użytkowników, od początkujących, po zaawansowanych projektantów.
  • Podgląd przed użyciem. Gracz może zobaczyć stworzony przez siebie wzór w trójwymiarze za pomocą jednego kliknięcia, a następnie wyeksportować go wprost do gry.
  • Dziel się! Fani z całego świata mogą dzielić się swoimi projektami przy pomocy Giełdy wymiany..
  • The Sims 3 Stwórz wzór umożliwia graczom tworzenie milionów dowolnych wzorów i umieszczanie ich w świecie Simów, dzięki czemu stanie się on jeszcze bardziej unikalny. Możesz wykorzystać swój deseń, kiedy tylko tego zapragniesz, wszystko jest w zasięgu ręki. Wystarczy tylko spróbować.

Pobieranie

Plik waży ok. 131 Mb.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki