FANDOM

46903
TS3 Icon

Supermarket – typ parceli publicznej pojawiający się w trzeciej części gry, w ktorej nie widać naszego Sima. Znajdziemy go w każdym otoczeniu. Możemy w nim zakupić produkty spożywcze, potrzebne do przygotowania danej potrawy oraz towary przemysłowe. Sklep jest także świetnym miejscem do sprzedaży naszych plonów. Jeżeli nie chcemy rozpoczynać pracy na cały etat, powinna zainteresować nas kariera pracownika sklepu spożywczego. Składa się z trzech szczebli i wymaga przybycia w godzinach popołudniowych.

Asortyment supermarketów

Obrazek Nazwa produktu Cena Rzadkość
Lettuce Sałata §5 Pospolita
Tomato Pomidor §5 Pospolity
Grapes Winogrona §6 Pospolite
Apple Jabłko §6 Pospolite
Cheese Ser §8 Specjalny
Links Kiełbaski §8 Pospolite
Potato Ziemniak §11 Wyjątkowy
Onion Cebula §11 Wyjątkowa
Egg Jajko §11 Wyjątkowe
Watermelon Arbuz §14 Wyjątkowy
Lime Limonka §14 Wyjątkowa
Bell Pepper Papryka §18 Rzadka
Plasma Fruit Owoc plazmowy §18 Rzadki
Garlic Czosnek §23 Rzadki
Patty Kotlet §24 Wyjątkowy
Steak Stek §30 Wyjątkowy
Roast Pieczeń §30 Wyjątkowa
Anchovy Szprotka §5 Pospolita
Alley Catfish Sum wąsaty §6 Pospolity
Goldfish(2) Złota rybka §6 Pospolita
Rainbow Trout Pstrąg tęczowy §9 Pospolity
Tuna Tuńczyk §11 Pospolity
Salmon Łosoś §14 Pospolity
Black Goldfish Czarna Złota Rybka §16 Pospolita
Swordfish Miecznik §17 Pospolity
Lobster Homar §25 Pospolity
Birthday Inferno Birthday Cake Tort urodzinowy "Piekielny" §30 Produkt bez określonej rzadkości
Ducksworth of Bathington Książę Kwacz z Wannostanu §40 Produkt bez określonej rzadkości
Mood-Lite Candle Świeca "Jasny nastrój" §65 Produkt bez określonej rzadkości
World's Brew Bubble Bath Kąpiel z bąbelkami "Światowe aromaty" §100 Produkt bez określonej rzadkości

Supermarkety w The Sims 3

===Sunset Valley i Riverview===

Supermarket "Świeżyzna"

Znajdziemy go w samym centrum Sunset Valley, nieopodal księgarni i teatru. Razem z tymi dwiema parcelami tworzy Plac Mirabelek. Wygląda jakby był częścią kamienicy mieszkalnej. W Riverview sklep zbudowano w miejscu podobnym do pierwszego, mianowicie w centrum obok czytelni.

===Twinbrook===

Supermarket "Łap Produkt"

Obiekt ulokowano w centralnej części miasta, tuż obok miejscowej księgarni. Razem z tą parcelą tworzy plac miejski. Za budynkiem znajdziemy skrawek zieleni ze stołami piknikowymi. Jest to świetne miejsce do spożycia zakupionych produktów.

===Bridgeport===

Osiedlowy sklepik Miśka

Jak sama nazwa wskazuje, ta parcela nie należy do największych w Bridgeport. Jest jedną z mniejszych w całym otoczeniu i sprawia wrażenie jakby odstawała od nowoczesnej architektury miasta. Sklep zbudowano z dala od wysokościowców, naprzeciwko największego parku w okolicy.

Ciekawostka: - z nazwy można wywnioskować, że właściciel tego sklepu może mieć na imię Michał.

===Appaloosa Plains===

Sklep Spożywczy Dariusza Balerona

Wyglądem nie przypomina wcześniej poznanych supermarketów. Jako jedyny został połączony z innym lokalem. Jest to Kawiarnia Koffi. Przed obiektem znajdziemy stoliki, przy których można w spokoju zjeść zakupione towary. Budynek ulokowano naprzeciwko domu rodziny Curley.

===Starlight Shores===

Kosz na zakupy

Ten supermarket znajdziemy przy szkole, od której jest oddzielony płotem. Wygląda inaczej niż poprzednie choćby dlatego, że ma jedno piętro. Zbudowano go w nowocześniejszym stylu i nie przypomina już typowego "sklepu w kamieniczce".

===Oaza Szczęścia===

Sklep Spożywczy Goody'ego

Jest podobny do sklepu spożywczego z Sunset Valley. Konstrukcję posiada indentyczna, różni się za to kolorem. Umieszczono go obok miejscowego teatru. Prawdopodobnym założycielem supermarketu mógł być niejaki Goody. Niestety w mieście nie ma rodziny o tym nazwisku.

===Słoneczne Wybrzeże===

Sklep spożywczy "Grota"

Ulokowano go nieopodal posterunku policji i biblioteki. Jego nazwa nawiązuje zapewne do wulkanu charakterystycznego dla Słonecznego Wybrzeża. Obok sklepu umieszczono wiele ławek i parking. Jak większość budynków w tym mieście, "Grota" ma dach pokryty strzechą.

===Moonlight Falls===

Sklep spożywczy Sama

Sklep w Moonlight Falls został połączony z barem. Ulokowano go tuż obok salonu spa. Na budynku powieszono plakaty prezentujące jakość produktów spożywczych sklepu. Na parceli umieszczono także Laserowy Akcelerator Molekuł Antymaterii.

===Dolina Smoków===

Miejscowy Sklep Spożywczy

Znajduje się przy ulice Zagajnik Więzów 50, w Dolinie Smoków. Został połączony z barem, gdyż jak mówi opis, chodzenie bez przerwy kucharza do sklepu wywoływało spore zamieszanie. Supermarket wygląda jak stary dom zrobiony z cegły. Na dachu ma kalenicę. Z tyłu na tarasie umiejscowione są stoliki i mnóstwo roślin.

Uniwersytet Simowy

Sklep spożywczy "Nocny Marek"

Sklep został ulokowany naprzeciw Akademii Przedsiębiorczości Mikołaja. Dzięki jego położeniu, głodni simowie mogą sobie kupić jedzenie w przerwie między zajęciami.