FANDOM

TS Zwierzaki1 TS3P Icon
Raccoon
Szop
TS Zwierzaki1
El Bandito strikes
Biografia
El Bandito przewraca kosz na śmieci
Nazwa El Bandito
Gatunek Szop
Rodzina
Właściciel(e) Brak
Inne Informacje
Gra The Sims: Zwierzaki
Dostępność NPC
Szop
TS3 Zwierzaki
Szop pracz
Nazwa Szop
Gatunek Szop
Rodzina
Właściciel(e) Brak
Inne Informacje
Gra Ep5 iconThe Sims 3: Zwierzaki
Dostępność NPC

Szopbezdomne zwierzę pojawiające się w grach The Sims: Zwierzaki i The Sims 3: Zwierzaki, będące NPC, którego nie można przyjąć do rodziny. Zajmuje się głównie penetrowaniem śmietników.

The Sims: Zwierzaki

W pierwszej części gry szop nazywa się El Bandito. Przychodzi nocą, bałagani na parceli i budzi śpiących simów wraz ze zwierzakami. Aby się go pozbyć, należy zadzwonić do "Zwierzęcych usług" po hycla, który za 20§ zajmie się usunięciem szkodnika z parceli. Innym sposobem jest zaatakowanie go przez psa. Jeśli pies wygra walkę, szop odejdzie z parceli. Sim może też sam spróbować ponaglić szopa. Zwierzak albo zawarczy i nie odejdzie, albo szybszym niż zwykle krokiem wyjdzie z terenu parceli.

The Sims 3: Zwierzaki

Szop w tej części gry czasami przychodzi na parcelę domową i przewraca kosz, z którego potem wygrzebuje śmieci. Simowie mogą oglądać, przepędzać, a nawet głaskać to zwierzę. Ostatnia interakcja wymaga długiego oglądania go, aby oswoiło się z simem.

Zwierzaki domowe, w przeciwieństwie do Simów, mogą wchodzić w bliższe interakcje z szopem, a nawet rozwijać z nim relacje.

Ciekawostki

  • Simowie mogą zostać z szopem najlepszymi przyjaciółmi na zawsze. Aby tego dokonać, należy najpierw długo oglądać szopa, a potem, gdy się nieco oswoi, często głaskać. Droga do przyjaźni jest długa, ale po którymś z kolei pogłaskaniu pokaże się komunikat o tym, że sim i szop zostali najlepszymi przyjaciółmi na zawsze. Treść komunikatu jednak nie zawiera nazwy szop, tylko puste miejsce. Zaprzyjaźniony szop czasami wchodzi z Simem w interakcje wywołane przez siebie (np. ścigaj, błagaj o jedzenie), jednak Sim nadal ma do dyspozycji jedynie oglądanie, wypędzanie i głaskanie.
  • Szop został stworzony jako kot z unikalnym wyglądem, tak samo jak Śmierdziuch Skunks w The Sims 2 (te zwierzęta są zresztą swoimi odpowiednikami).
  • Szopy nie występują w Bridgeport. Podobnie jak jelenie i dzikie konie. Jest to prawdopodobnie spowodowane faktem, iż Bridgeport jest bardzo zabudowanym i dużym miastem, w wyniku czego te zwierzęta (tak jak w prawdziwym świecie) by się tam nie osiedliły.
  • Jeśli szop zostanie dodany kodem testingCheatsEnabled true do gry a następnie spróbujemy zmienić jego wygląd w trybie Stwórz Zwierzaka, gra rozciągnie szopa do sylwetki simowej, prawdopodobnie się także zawiesi.
Przyjaźń z szopem

Szop najlepszym przyjacielem Sima

Galeria