Fandom

Simspedia

Szop

4647stron na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

The Sims: Zwierzaki The Sims 3: Zwierzaki
Raccoon.png
Szop
TS Zwierzaki1.png
El Bandito strikes.jpg
Biografia
El Bandito przewraca kosz na śmieci
Nazwa El Bandito
Gatunek Szop
Rodzina
Właściciel(e) Brak
Inne Informacje
Gra The Sims: Zwierzaki
Dostępność NPC
Szop
TS3 Zwierzaki.png
Szop z The Sims 3.
Nazwa Szop
Gatunek Szop
Rodzina
Właściciel(e) Brak
Inne Informacje
Gra Ep5 icon.pngThe Sims 3: Zwierzaki
Dostępność NPC

Szopbezdomne zwierzę pojawiające się w grach The Sims: Zwierzaki i The Sims 3: Zwierzaki, będące NPC, którego nie można przyjąć do rodziny. Zajmuje się głównie penetrowaniem śmietników.

The Sims: Zwierzaki

W pierwszej części gry szop nazywa się El Bandito. Przychodzi nocą, bałagani na parceli i budzi śpiących simów wraz ze zwierzakami. Aby się go pozbyć, należy zadzwonić do "Zwierzęcych usług" po hycla, który za 20§ zajmie się usunięciem szkodnika z parceli. Innym sposobem jest zaatakowanie go przez psa. Jeśli pies wygra walkę, szop odejdzie z parceli. Sim może też sam spróbować ponaglić szopa. Zwierzak albo zawarczy i nie odejdzie, albo szybszym niż zwykle krokiem wyjdzie z terenu parceli.

The Sims 3: Zwierzaki

Szop w tej części gry czasami przychodzi na parcelę domową i przewraca kosz, z którego potem wygrzebuje śmieci. Simowie mogą oglądać, przepędzać, a nawet głaskać to zwierzę. Ostatnia interakcja wymaga długiego oglądania go, aby oswoiło się z simem.

Zwierzaki domowe, w przeciwieństwie do Simów, mogą wchodzić w bliższe interakcje z szopem, a nawet rozwijać z nim relacje.

Ciekawostki

  • Simowie mogą zostać z szopem najlepszymi przyjaciółmi na zawsze. Aby tego dokonać, należy najpierw długo oglądać szopa, a potem, gdy się nieco oswoi, często głaskać. Droga do przyjaźni jest długa, ale po którymś z kolei pogłaskaniu pokaże się komunikat o tym, że sim i szop zostali najlepszymi przyjaciółmi na zawsze. Treść komunikatu jednak nie zawiera nazwy szop, tylko puste miejsce. Zaprzyjaźniony szop czasami wchodzi z Simem w interakcje wywołane przez siebie (np. ścigaj, błagaj o jedzenie), jednak Sim nadal ma do dyspozycji jedynie oglądanie, wypędzanie i głaskanie.
  • Szop został stworzony jako kot z unikalnym wyglądem, tak samo jak Śmierdziuch Skunks w The Sims 2 (te zwierzęta są zresztą swoimi odpowiednikami).
  • Szopy nie występują w Bridgeport. Podobnie jak jelenie i dzikie konie. Jest to prawdopodobnie spowodowane faktem, iż Bridgeport jest bardzo zabudowanym i dużym miastem, w wyniku czego te zwierzęta (tak jak w prawdziwym świecie) by się tam nie osiedliły.
  • Jeśli szop zostanie dodany kodem testingCheatsEnabled true do gry a następnie spróbujemy zmienić jego wygląd w trybie Stwórz Zwierzaka, gra rozciągnie szopa do sylwetki simowej, prawdopodobnie się także zawiesi.
Przyjaźń z szopem.jpg

Szop najlepszym przyjacielem Sima

Galeria

Więcej w Fandom

Losowa wiki