Fandom

Simspedia

Szpital

4647stron na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

The Sims 3 The Sims 4: Witaj w Pracy

Szpital – typ parceli publicznej pojawiający się w The Sims 3, miejsce rozpoczęcia kariery medycznej. Simowie, a właściwie Simki, udają się tam, aby urodzić potomstwo lub poprosić o płatną konsultację na temat ciąży. W dodatku Po zmroku wampiry napadają na szpital w celu zdobycia krwi. Wraz z dodatkiem Zwierzaki szpitale oferują naszym Simom operację plastyczną. Z dodatkiem Cztery pory roku dochodzi możliwość zaszczepienia się i wzięcia zastrzyku antyalergicznego. Szpital pojawia się również w The Sims 4: Witaj w Pracy jako otwarte miejsce pracy lekarza.

Szpitale w The Sims 3

Szpital imienia Świętej Trzustki
SzpitalBri2.jpg
Typ: Publiczny
Właściciel: Brak
Wartość: 43668 §
Rozmiar: 60x60
Otoczenie: Sunset Valley, Bridgeport i Oaza Szczęścia

Sunset Valley, Bridgeport i Oaza Szczęścia

Szpital imienia Świętej Trzustki

Posiada dwa znane nam ulokowania. W Sunset Valley znajdziemy go naprzeciwko galerii sztuki i, jak na ironię, obok baru z niezdrową żywnością. Inaczej jest w Bridgeport. Zbudowano go niedaleko plaży, daleko od centrum. Co ciekawe, nosi imię narządu wewnętrznego człowieka, jakim jest trzustka.

Generalny Szpital Opieki Hrabstwa
County Care General Hospital.jpg
Typ: Publiczny
Właściciel: Brak
Otoczenie: Riverview

Riverview

Generalny Szpital Opieki Hrabstwa

Jedyny szpital w Riverview. Przypomina wyglądem budynek z Sunset Valley. Ulokowany został na stałym lądzie, obok centrum biznesowego.

Szpital Fundacji w Twinbrook
SzpitalTwin.jpg
Typ: Publiczny
Właściciel: Brak
Wartość: 12832 §
Rozmiar: 44x44
Otoczenie: Twinbrook

Twinbrook

Szpital Fundacji w Twinbrook

Znajduje się niedaleko brzegu jeziora, obok posterunku policji. Jest podobny do wcześniej poznanych placówek. Różni się kolorem krzyża nad wejściem do budynku. Zadaszenie nad drzwiami podparte zostało przez charakterystyczne dla Twinbrook kolumny.

Szpital i Ośrodek Naukowy Wolfsona
SzpitalAppa.jpg
Typ: Publiczny
Właściciel: Brak
Wartość: 52139 §
Rozmiar: 48x62
Otoczenie: Appaloosa Plains

Appaloosa Plains

Szpital i Ośrodek Naukowy Wolfsona

Całkowicie różni się od dotychczas poznanych parceli. Przypomina bardziej uniwersytet niż szpital. Jako jedyny łączy się z ośrodkiem naukowym. W środku został ulokowany zabytkowy dziedziniec, do którego można wejść. Szpital znajdziemy naprzeciwko sklepu spożywczego i kawiarenki.

Szpital Harmonii "Slâinte Chugat"
SzpitalDolinaSmoków.jpg
Typ: Publiczny
Właściciel: Brak
Wartość: 24938 §
Rozmiar: 50x50
Otoczenie: Dolina Smoków

Dolina Smoków

Szpital Harmonii "Slâinte Chugat"

Znajduje się przy ulicy Aleja Ardmore 53, w Dolinie Smoków. Wygląda podobnie jak szpital w Isla Paradiso, lecz jest dużo starszy. Został wykonany z cegły. Pośrodku dziedzińca znajduje się wielki, ozdobny kwiat zrobiony ze stokrotek i płotków. Całość otacza ozdobny chodnik i stokrotki. Nazwa szpitala po irlandzku, oznacza Twój Szpital.

Szpital im. Antoniego Wolanta
SzpitalKJ.jpg
Typ: Publiczny
Właściciel: Brak
Wartość: 982 §
Rozmiar: 10x10
Otoczenie: Księżycowe Jeziora

Księżycowe Jeziora

Szpital im. Antoniego Wolanta

To najtańszy i najbardziej nietypowy ze wszystkich szpitali. Zbudowano go w postaci portalu, a cały budynek prawdopodobnie znajduje się pod ziemią. Obiekt ulokowano nieopodal stadionu i bazy wojskowej. Założycielem szpitala był zapewne Antoni Wolant, którego potomkowie zamieszkują to miasto.

Szpital imienia Świętej Krowy
Szpital im. Świętej Krowy.jpg
Typ: Publiczna
Rozmiar: 64x35
Otoczenie: Starlight Shores

Starlight Shores

Szpital im. Świętej Krowy

Szpital znajduje się na ulicy Staromiejskiej 104. Został połączony z ośrodkiem naukowym. Podobnie jak w Moonlight Falls, szpital leży naprzeciwko szkoły i sklepu. Za nim znajduje się ratusz połączony z bazą wojskową i posterunkiem policji oraz cmentarz. Tuż obok mieści się księgarnia. Budynek przypomina szpital z Sunset Valley.

Szpital
Szpitajmoonlight.jpg
Typ: Publiczna
Właściciel: Brak
Otoczenie: Moonlight Falls

Moonlight Falls

Instytut zdrowia "Rozkwit"

Szpital nie przypomina żadnego z poprzednich szpitali. Ulokowany jest przed szkołą i pełni również funkcję ośrodka naukowego. Za budynkiem znajdują się dwie ławki i stół do szachów.

The Sims 4

Szpital miejski w Wierzbowej Zatoczce

Tutaj szpital pojawia się w dodatku The Sims 4: Witaj w Pracy i jest on miejscem pracy simowego lekarza. Znajduje się tam poczekalnia, dwie sale operacyjne, stołówka dla pracowników, sala z bieżniami, toaleta, laboratorium, sala z promieniami rentgenowskimi i sala z kozetkami, gdzie bada się nowo przybyłych pacjentów.

Ciekawostki

  • W The Sims 4, jeśli nie jesteśmy lekarzem lub nie rodzimy, nie mamy wstępu do szpitala.

Więcej w Fandom

Losowa wiki