Fandom

Simspedia

Tępiciel robactwa

4821stron na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Tępiciel robactwa
Tepicielka robactwa.jpg

Tępicielka robactwa w The Sims 2.

The Sims The Sims 2

Tępiciel robactwa – usługa, która zajmuje się zabijaniem karaluchów. Jeśli na parceli jest brudno lub została odwiedzona przez złą wiedźmę i pojawiają się na niej karaluchy, zadzwoń do tępiciela robactwa, a on przyjedzie pozbyć się ich.

The Sims

Karaluchy występują w The Sims: Światowe Życie, lecz nie pojawiają się tępiciele robactwa. Jednakże, pokojówka, Servo i Kościlda pozbywają się karaluchów, ponieważ jest to jeden z ich obowiązków.

Simowie mogą również próbować rozprawić się z karaluchami poprzez pryskanie ich sprayem lub rozdeptywanie.

The Sims 2

Jak w The Sims, Simowie w The Sims 2 mogą używać specjalnego sprayu w celu pozbycia się karaluchów, jeśli nie chcą lub nie mogą zadzwonić do tępiciela robactwa. Simowie, którzy rozdeptują karaluchy mogą stać się chorzy.

Koszt i godziny pracy

Usługa tępiciela robactwa kosztuje 10§ za wizytę oraz 50§ za godzinę. Jeśli zadzwonimy po tę usługę przed 9:00, tępiciel robactwa przyjedzie po 9:00. Tępiciel robactwa opuści parcelę, gdy wszystkie karaluchy będą martwe. Niestety Simowie muszą samodzielnie posprzątać nieżywe insekty.

Ciekawostki

  • Tępiciel robactwa wzoruje się na deratyzacji.

Więcej w Fandom

Losowa wiki