Fandom

Simspedia

Tajemniczy Sim

4650stron na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

The Sims 2
Tajemniczysim.png
Tajemniczy SimSim występujący w The Sims 2. Pojawia się w wspomnieniach Sima, który musiał zrobić np. bara-bara i jeśli są wspomnienia związane z drugą osobą, jest to właśnie Tajemniczy Sim. Nie wiadomo czy to kobieta, czy mężczyzna, bo używa dość podobnych włosów do tych dostępnych dla obu płci, można to wywnioskować ze zdjęcia. Praktycznie nic o nim nie wiadomo, nie pojawia się w żadnym otoczeniu.

Ciekawostki

Tajemniczy Sim z podniesioną jasnością i kontrastem
  • Gdy stworzysz rodzinę z kilkoma dorosłymi simami przeciwnych płci oraz jedno lub więcej dzieci, istnieje opcja przypisania tych dzieci wyłącznie do jednego rodzica - inni simowie będą przez te dzieci traktowani jedynie jak znajomi. Po wczytaniu rodziny i zakwaterowaniu jej te dzieci będą mieć tylko matkę/ojca w drzewie genealogicznym. Wchodząc we wspomnienia matki/ojca tych dzieci, zauważysz, iż ten sim/simka ma wspomnienie o zakochaniu się i bara-bara z Tajemniczym Simem, a zaraz potem o narodzinach swych dzieci, co jest sugestią, że Tajemniczy sim to drugi rodzic owego potomstwa. Nigdy jednak nie pojawi się w drzewie genealogicznym.
  • Tajemniczy Sim to jedna osoba, która jest odpowiednikiem wspomnień wszystkich miastowych simów.
  • Tajemniczy Sim traktowany/a jest w SimPe jako obiekt. Można włożyć go/ją do wyposażenia Sima (jeśli mamy dodatek Nocne życie albo nowszy).
  • Jeśli staniesz nad monitorem komputera i spojrzysz na portret Tajemniczego Sima, widoczna jest lekko zamazana twarz, łudząco podobna do Ruperta Kamasza.
  • Don Lotario, Jadwiga Ołów, Florencja Delarosa i Mirosław Landgraab IV mają wspomnienia związane z Tajemniczym Simem.
  • Mroczny Kosiarz ma wspomnienia związane z Tajemniczym Simem.
  • W The Sims 3: Zostań Gwiazdą w profesji magik występuje tytuł Tajemniczy Sim (3 poziom) jednak nie dodaje to dodatkowych opcji niezwiązanych z karierą.
  • Być może jest kilku Tajemniczych Simów, chociażby ze względu na to, że wspomnienia z nim związane mają simowie zarówno z Miłowa, Zatoki Pokrzyku, jak i z Lazurowej Promenady.

Więcej w Fandom

Losowa wiki