Fandom

Simspedia

Tajne stowarzyszenie

4652strony na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Tajne stowarzyszenie
Sekretny uscisk dloni.jpg

"Sekretny" uścisk dłoni.

The Sims 2: Na Studiach

Tajne stowarzyszenie – specjalny rodzaj stowarzyszenia występujący w The Sims 2: Na studiach. Jego charakterystycznymi cechami są: unikalne ubrania noszone przez członków, specjalny gest powitalny oraz tajna siedziba. Funkcjonuje w każdym miasteczku studenckim. Na mapie siedziba stowarzyszenia pozostaje niewidoczna i nie ma żadnego sposobu, aby ją zobaczyć do czasu, kiedy Sim gracza zostanie przyjęty do tejże organizacji. Należąc do tajnego stowarzyszenia można odwiedzić jego siedzibę w dowolnym momencie, aż do opuszczenia uczelni - wystarczy zadzwonić po taksówkę.

Dołączenie

Aby dołączyć do tajnego stowarzyszenia należy zaprzyjaźnić się z co najmniej trzema jego członkami (łatwo ich rozpoznać, Simowie mają garnitury z wizerunkiem lamy, a Simki - żakiet z głową tegoż zwierzęcia). Gdy zostanie to zrobione między 21:00 a 23:00 (czasem później) po studenta przyjeżdża czarna limuzyna. Wysiada z niej członek bractwa i będzie próbował wykonać tajemny uścisk dłoni - co nie zostanie zrozumiane przez postać gracza, w efekcie czego członek szturchnie ją, zakuje w kajdanki i zaprowadzi do wozu. Zaraz po przyjechaniu na miejsce - siedzibę bractwa - Sima witają członkowie stowarzyszenia, a on sam się przebiera w ubiór organizacji.

Za pomocą kodu

Aby nie tracić dużo czasu na przyjaźnie z członkami tajnego stowarzyszenia, można wpisać kod boolProp TestingCheatsEnabled true, a następnie kliknąć z wciśniętym shiftem na członka stowarzyszenia i wybrać opcję "Make Sim my Contact!" od 2 do 3 razy.

Można także z uruchomionym kodem i z wciśniętym shiftem kliknąć na swojego Sima i wybrać opcję Add to Secret Society.

Nowe możliwości

Po dołączeniu do stowarzyszenia, Sim ma możliwość nie do końca legalnego "poprawiania" swoich ocen za pomocą komputera. Trzeba jednak zwracać uwagę na ilość alarmów i czas w jakim zmieniane są oceny, gdyż Sima może przyłapać policja, za co zostanie ukarany grzywną. Większe szanse na powodzenie mają tu Simowie z wysokim poziomem umiejętności logiki. Dochodzi także nowa interakcja "Tajemny uścisk dłoni". Będzie można ją wykonywać z innymi członkami stowarzyszenia i z pozostałymi studentami, jednak osoby spoza stowarzyszenia nie będę wiedziały o co chodzi i jedynie popatrzą się zdziwione na wykonującego Sima.

Ciekawostki

  • Można w łatwy sposób wyrzucić członka ze stowarzyszenia. Trzeba jedynie wpisać kod boolprop testingcheatsenabled true i kliknąć z wciśniętym shiftem na Sima, który ma zostać usunięty, poszukać opcji Remove from Secret Society i kliknąć.
  • Tajne Stowarzyszenie na Uniwersytecie Simowym nosi nazwę Towarzystwo Landgrabba, zaś na Akademii Klasycznej - Towarzystwo Słodkiej Rolady. Co ciekawe, Towarzystwo Landgrabba jest błędnie napisane (powinno być Towarzystwo Landgraaba).
  • Pod wizerunkiem lamy na mundurkach członków można zauważyć mały emblemat przedstawiający czaszkę i skrzyżowane piszczele, co zapewne stanowi nawiązanie do Skull & Bones - domniemanego tajnego stowarzyszenia na amerykańskim uniwersytecie Yale.
  • Na terenie siedziby tajnego stowarzyszenia znajdują się nagrody kariery, m. in. Wskrzeszeniomat i Krowokwiat.
  • Bractwa występują we wszystkich stworzonych przez Maxis uczelniach, nie pojawiają się jednak na tych stworzonych przez gracza. Można je dodać w widoku mapy, wybierając jedno z kosza parceli i dodając do otoczenia. Po tym, przestaną być widoczne.

Więcej w Fandom

Losowa wiki