Fandom

Simspedia

Targ Dobrych Produktów

5069stron na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Targ Dobrych Produktów
Snapshot 00000014 20bf4528.jpg
Typ: Publiczna
Wartość: 123 908$ §
Rozmiar: 20x40
Liczba pięter: 4
Liczba łazienek: 2
Otoczenie: Zatoka Pokrzyku

The Sims 2: Osiedlowe Życie

Targ Dobrych Produktów – Sklep spożywczy pojawiający się w dodatku Osiedlowe Życie w Zatoce Pokrzyku. Jest to czteropiętrowy, nowoczesny budynek z tarasem na dachu. Wybudowano go z nowoczesnych materiałów w białych i czarnych kolorach. Ma mnóstwo okien i prosty, nowoczesny wygląd. Na pierwszym piętrze znajdują się wystawy i lodówki z jedzeniem, wystawka z czasopismami, kasy, automaty z napojami i słodyczami, stojaki z biżuterią oraz wejście na górę. Na dwóch kolejnych piętrach są tylko szklane schody na wyższe piętra. Na czwartym piętrze umieszczono restaurację z barem i automatami do gry w pinball oraz łazienki. Nad czwartym piętrem jest taras z ekspresem do kawy, barkiem a także stolikami i krzesłami. Za sklepem rosną drzewa które mają imitować sad, są także wystawy z jedzeniem.

Opis z gry

Targ Dobrych Produktów oferuje najświeższe produkty spożywcze z całej okolicy. Ręcznie wybierane i smakowane przez naszych własnych ekspertów kulinarnych. Targ Dobrych Produktów: gdy zależy Ci tylko na najlepszej kuchni.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki