FANDOM

The Sims 2 Apartment Life Icon

Targ Dobrych Produktów – Sklep spożywczy pojawiający się w dodatku Osiedlowe Życie w Zatoce Pokrzyku. Jest to czteropiętrowy, nowoczesny budynek z tarasem na dachu. Wybudowano go z nowoczesnych materiałów w białych i czarnych kolorach. Ma mnóstwo okien i prosty, nowoczesny wygląd. Na pierwszym piętrze znajdują się wystawy i lodówki z jedzeniem, wystawka z czasopismami, kasy, automaty z napojami i słodyczami, stojaki z biżuterią oraz wejście na górę. Na dwóch kolejnych piętrach są tylko szklane schody na wyższe piętra. Na czwartym piętrze umieszczono restaurację z barem i automatami do gry w pinball oraz łazienki. Nad czwartym piętrem jest taras z ekspresem do kawy, barkiem a także stolikami i krzesłami. Za sklepem rosną drzewa które mają imitować sad, są także wystawy z jedzeniem.

Opis z gry Edytuj

Targ Dobrych Produktów oferuje najświeższe produkty spożywcze z całej okolicy. Ręcznie wybierane i smakowane przez naszych własnych ekspertów kulinarnych. Targ Dobrych Produktów: gdy zależy Ci tylko na najlepszej kuchni.