Fandom

Simspedia

Teatr

4654strony na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

The Sims 3

Teatr – typ parceli publicznej w The Sims 3, pojawiający się w każdym oficjalnym otoczeniu. Jest to miejsce, w którym nasz Sim może rozpocząć karierę muzyczną. Codziennie odbywają się w nim o 17:00 (na przemian) seanse filmowe, przedstawienia teatralne oraz koncerty, kosztujące czterdzieści simoleonów. Teatr oferuje nam wzięcie udziału w kursie mającym na celu poprawienie umiejętności gry na wybranym instrumencie. To miejsce może stać się niezłym źródłem przychodów, jeżeli zakupimy posiadłość lub staniemy się partnerem biznesowym.

Teatry w The Sims 3

Sunset Valley, Twinbrook i Riverview

Teatr publiczny Wacława

Teatr publiczny Wacława
Screenshot-753.jpg
Typ: Publiczny
Właściciel: Brak
Wartość: 25084 §
Rozmiar: 64x32
Otoczenie: Sunset Valley, Twinbrook i Riverview

Znajduje się w centrum Sunset Valley, pomiędzy księgarnią i sklepem spożywczym. Na przeciwko położony jest park centralny, który jeszcze bardziej uatrakcyjnia lokację teatru. W Twinbrook obiekt nie leży w samym środku miasta. Znajdziemy go zaraz obok salonu piękności. W obu miastach wejście do budynku, podświetlone zostało rzędem świateł i w nocy prezentuje się jeszcze lepiej niż w dzień.

Bridgeport

Teatr Węgorza

Teatr Węgorza
TeatrBri.jpg
Typ: Publiczny
Właściciel: Brak
Wartość: 12081 §
Rozmiar: 40x40
Otoczenie: Bridgeport

Jest to jedyny teatr, który ma swoją siedzibę w wysokościowcu. Ulokowany został obok klubu Jasnota, na przeciwko spelunki U Gieńka. Na budynku znajdziemy plakat przedstawiające zwierzęta. Być może pełni on rolę zapowiedzi dodatku Zwierzaki. Kolejną ciekawostką jest nagrobek Sinjona Franka, wampira zmarłego z pragnienia. Możemy go zobaczyć pomiędzy śmietnikami za wieżowcem.

Appaloosa Plains

Teatr Dariusza Balerona

Teatr Dariusza Balerona
TeatrPlains.jpg
Typ: Publiczny
Właściciel: Brak
Wartość: 14594 §
Rozmiar: 28x44
Otoczenie: Appaloosa Plains

Jedyny teatr w tym mieście. Położony został centrum miasta, naprzeciwko galerii sztuki. Nad wejściem wisi duży neon, nadający budynkowi charakter Dzikiego Zachodu. Obiekt jest pokazany w momencie przechodzenia do Appaloosa Plains z menu gry.

Oaza Szczęścia

Teatr "Wyobraź to sobie!

Teatr "Wyobraź to sobie!"
TeatrOS.jpg
Typ: Publiczny
Właściciel: Brak
Wartość: 8284 §
Rozmiar: 30x30
Otoczenie: Oaza Szczęścia

Teatr utrzymany w kolorystyce pustynnej. Przed wejściem różnymi kolorami mieni się neon, a na ścianach wiszą liczne plakaty. Jeden z nich przedstawia Simkę z okładki The Sims 3 na Wii. Drugi prezentuje kły wampira. Teatr ulokowano pomiędzy supermarketem a domem rodziny Tanner.

Teatr "Świat"
TeatrDS.jpg
Typ: Publiczny
Właściciel: Brak
Wartość: 6470 §
Rozmiar: 30x30
Otoczenie: Dolina Smoków

Dolina Smoków

Teatr "Świat"

Znajduje się przy ulicy Koniczyny 13, w Dolinie Smoków. Wyglądem, bardzo przypomina teatr "Globe" w Londynie. Jest okrągły i drewniany, ale nie ma dachu, z góry można zajrzeć do środka teatru. Tylko z boku, pokrywa go cienka warstwa strzechy. Dookoła teatru poustawiane są światła i magnolie.

Moonlight Falls

Teatr "Deżawu"

Teatr "Deżawu"
Szene11.jpg
Typ: Publiczna
Właściciel: Brak
Otoczenie: Moonlight Falls

Teatr ulokowano obok księgarni, opuszczonego magazynu i domu. Jest on podobny do większości teatrów, ale różni się neonem nad wejściem i wbudowaną do środka budynku budką biletera. Przy budynku znajduje się także parking. Teatr został połączony z siedzibą przestępców.

Uniwersytet Simowy

Kino "25 kadrów"

Kino "25 kadrów"
Kino 25 kadrów.jpg
Typ: Wstęp tylko dla odwiedzających
Wartość: 24,804 §
Rozmiar: 50x50
Otoczenie: Uniwersytet Simowy

Teatr znajduje się naprzeciw kompleksu akademickiego. Jest zbudowany w stylu nowoczesnym. Widoczne są na nim simowe plakaty znanych filmów ze świata realnego (Hannibal, Czarny Łabędź, Iron Man).

Ciekawostki

  • Gdy jesteśmy na randce lub druga połowa twojej simki/sima jest w teatrze i też go zwiedza, możemy za kulisami obściskiwać się z nim/nią lub robić bara-bara.

Więcej w Fandom

Losowa wiki