TS3ITF Icon.png
Technologia Zaawansowana ikonka.png

Technologia zaawansowanaumiejętność dochodząca w dodatku The Sims 3: Skok w Przyszłość. Można się jej uczyć na wiele sposobów, m.in. poprzez:

  • używanie grawideski zamiast chodzenia;
  • mycie się z pomocą prysznica sonicznego;
  • latanie plecakiem rakietowym
  • wybieranie snów w kapsule sypialnianej;
  • wypełnianie odpowiednich okazji dostępnych poprzez asystowaniu Emitowi

itp., Można uczyć się jej zarówno w przyszłości jak i w teraźniejszości, jednak w przyszłości nauka tej umiejętności przychodzi szybciej. Umiejętność można również rozwijać poprzez dokonywanie misji, które wyznacza nam Emit Relevart. Z początku te misje same przychodzą, potem można wezwać podróżnika i poprosić o asystowanie przy badaniach. W każdej wersji Oasis Landing są inne zadania do wykonania, które przygotował nam Emit.

Ciekawostki

  • Gdy nasz Sim wybierze opcję używaj tego [grawideski] zamiast chodzenia, będzie wlatywał po schodach, a kiedy każemy mu wybrać się na dłuższy spacer, nie wsiądzie do samochodu.
  • Jeżeli Technologia Zaawansowana nie jest rozwinięta do 7 poziomu, jest duże ryzyko, że spadniemy latając na plecaku rakietowym, co może doprowadzić do śmierci, jednak zazwyczaj sim wpada głową w ziemię, a po chwili z niej wychodzi.

Więcej z Fandomu