Fandom

Simspedia

Telefon

5170stron na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
The Sims The Sims 2 The Sims 3 The Sims 4
Telefon – środek komunikacji występujący we wszystkich częściach gry. Służy do zamawiania taksówki, która zawiezie
Ts1telefon.png

Telefon w The Sims

Sima na parcelę, wezwania usługi, zamawiania jedzenia, podjęcia decyzji o przeprowadzce oraz kontaktu pomiędzy Simami.

W The Sims 3: Studenckie Życie telefon zostaje zastąpiony przez Smartfon. Co ciekawe, Smartfon nazywa się Telefon "Sprytny"

The Sims 2

Ts2telefon.png

Telefon w The Sims 2

W The Sims 2 telefon trzeba kupić w trybie kupowania. Dzięki niemu można zamówić chińszczyznę i pizzę, a także zakupić usługi takie jak pokojówka, ogrodnik czy lokaj. Można zadzwonić po policję i straż pożarną; nieuzasadnione wezwanie jest karane grzywną (w przypadku braku funduszy zabierają jakąś rzecz). W dodatku Na studiach można kupić sobie telefon komórkowy na parceli publicznej w specjalnym automacie.

The Sims 3

The Sims 3  z pomocą telefonu możemy zadzwonić po pokojówkę, pizzę, wezwać straż pożarną lub policję, anulować
Ts3telefon.png

Telefon w The Sims 3

subskrypcję gazety. Z dodatkiem Wymarzone Podróże dochodzi opcja "podróżuj". Natomiast z dodatkiem Kariera opcja "zapamiętaj scenę" czy "zrób zdjęcie". Każdy dodatek wprowadza nowe opcje, np. Po Zmroku - tam dochodzi opcja zamówienia lokaja w usługach. W dodatku Rajska Wyspa można kupić telefon jako nagrodę, za Szczęście Życiowe. Wraz z dodatkiem Studencie Życie telefon wygląda inaczej, przypomina on smartfona i można zmieniać jego kolor skórki. W The Sims 3 Skok w Przyszłość można nabyć nagrodę szczęścia życiowego - Sim przyszłości, która zmienia odrobinę wygląd telefonu na bardziej nowoczesny. Z wyposażenia Sima telefonu nie da się usunąć.

The Sims 4

W The Sims 4 każdy Sim od początku gry ma smartfona. Za jego pomocą można podróżować po otoczeniu, dzwonić do innych Simów oraz umawiać się z nimi na wybranej parceli. Simowie mogą również zadzwonić po usługi, wziąć urlop lub zrelaksować się przy grze mobilnej. Z pakietem Ucieczka w Plener dochodzi opcja wyjazdu na wakacje do Granitowych Kaskad, a z dodatkiem Witaj w Pracy Simowie mogą robić zdjęcia smartfonem. Możemy także wyciszyć telefon oraz zmienić jego etui na jedną z wersji kolorystycznych.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki