FANDOM

The Sims The Sims (konsole) The Sims Bustin' Out The Sims 2 The Sims 2 (konsole) The Sims Historie z Życia Wzięte The Sims Historie ze Świata Zwierząt The Sims 3 The Sims 4
Telewizor
Sims2 television.jpg
Gra: The Sims, The Sims 2 , The Sims 3 oraz The Sims 4
Kupowanie: tryb kupowania
Cena: 100 - 10000§
Typ: sprzęty elektroniczne
Rozmiar: 1x1 - 1x2

Telewizor – obiekt, którego zadaniem jest zwiększenie wskaźnika rozrywki Simom, a w drugiej, trzeciej i czwartej generacji umożliwia dodatkowo naukę umiejętności.

Zwierzaki oraz małe dzieci także mogą oglądać telewizję.

TV w różnych częściach gry

The Sims

W pierwszym wydaniu obraz w telewizorze był statyczny, widoczne były tylko nieruchome zrzuty z filmów, natomiast słychać było dźwięk. Wraz z The Sims: Gwiazda zmieniają się screeny w telewizorze, a za pomocą anteny satelitarnej Simy mają dostęp do większej ilości kanałów.

The Sims 2

Tutaj telewizja jest bardziej realistyczna, gdyż obraz w telewizorze jest dynamiczny, są to filmy z gry. Lecą tam różnorodne programy: od muzycznych przez kulinarne aż do plotkarskich i sensacyjnych. Wiadomości są sensowne i informują np. o pożarach (są to głównie krótkie klipy z gry SimCity 4). Można zauważyć tam także reklamy (m.in. pizzerii).

Wygląda to ciekawiej i czasami sam gracz może być zaciekawiony tym, co leci w simowej telewizji.

The Sims 3

W tym przypadku telewizja wygląda tak samo, jak w The Sims 2, jednak filmy nie pochodzą z trzeciej generacji, tylko nadal z poprzedniej. Być może jest to spowodowane faktem, iż w The Sims 2 nagrywanie jest o niebo prostsze niż w The Sims 3. Im droższy telewizor, tym więcej ma programów. Przy oglądaniu telewizji na najtańszym odbiorniku pojawia się negatywny nastrójnik "Zły odbiór", natomiast podczas oglądania telewizji z drogiego telewizora - "Doskonały obraz".

The Sims 4

Tutaj telewizja niewiele się różni od trzeciej części, oprócz tego, że filmy nagrywane były w The Sims 3. Telewizory plazmowe można powiesić na różnej wysokości, a stojące postawić na dowolnej podstawie.

Zastosowanie

  • Głównym zastosowaniem telewizora jest rozrywka/zabawa. Zaspokaja on tę potrzebę i jest prawdopodobnie najczęściej używanym przez Simów obiektem do tego celu. (Nie dotyczy Simów z cechą technofob).
  • Pozwala też on na naukę umiejętności. Przykładowo, Sim oglądając kanał o gotowaniu, może zdobyć punkty gotowania, natomiast kanał z ćwiczeniami - poprawić swoją kondycję.
  • W The Sims 2: Cztery Pory Roku oraz w The Sims 3: Cztery Pory Roku można sprawdzić pogodę, oglądając nowy kanał meteorologiczny.

Ciekawostki

  • W pierwszej części The Sims muzyka z telewizji pochodzi z gry Streets of SimCity.
  • W drugiej części gry, na kanale dla dzieci, możemy ujrzeć machinimę z SimCity 4.
  • W trzeciej generacji gry lecą filmy z The Sims 2, a na kanale historycznym klipy z SimCity: Społeczności.
  • W The Sims 3 oglądanie kanału dla dzieci przez ciężarną Simkę zwiększa szansę na ciążę mnogą.
  • W The Sims 2: Zwierzaki, w telewizji lecą także programy o zwierzętach, a także pojawia się reklama nieznanego sklepu zoologicznego.
  • Simowie różnie reagują w zależności od programów jakie oglądają. Simowie często odchodzą, gdy widzą reklamy lub z dezaprobatą wyłączają telewizor, gdy lecą nudne wiadomości.
  • W The Sims 3 na DVD od telewizora Luksusowy telewizor "Kanalarz" 27" możemy dostrzec wielki napis "MAXIS".
  • Sim z umiejętnością majsterkowania może zwiększyć liczbę kanałów.
  • W The Sims 4: Witaj w Pracy, gdy na parceli znajduje się satelita wynaleziona przez naukowca, w telewizji będzie dostępny specjalny kanał o kosmitach. Kanał nazywa się !#*&$@%.
  • Aby oglądać własne wideo w The Sims 3 należy:
    1. W Moich dokumentach odnaleźć folder "Broadcast" znajdujący się domyślnie: Moje dokumenty/EA Games/The Sims 3/ Movies/Broadcast
    2. Znaleźć tutaj kilka folderów odpowiadających za poszczególne stacje telewizyjne.
    3. Wybrać ten, w którym chcesz umieścić własne nagrania.
    4. Pliki z nagraniami muszą być w formacie AVI,posiadać rozdzielczość 128x128 oraz nie więcej niż 15 klatek na sekundę (Frames per secound).
    5. A teraz uruchom grę, włącz telewizor i oglądaj własne stacje telewizyjne!

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki