Fandom

Simspedia

The Sims: Światowe Życie

4647stron na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

The Sims: Światowe Życie
695807296.jpg
Deweloper(zy) Maxis
Wydawca/y EA Games
Seria The Sims
Format obrazu 4:3
Rozdzielność natywna 800x600 lub 1024 na 768
Platforma/y Microsoft Windows, Linux, Mac OS, Playstation 2, Xbox, Nintendo CameCube, Nintendo DS
Gatunek/i Symulacja
Klasyfikacja ELSPA: 11+
ESRB: T
PEGI: 7+
Nośnik 1 CD-ROM
Wymagania sprzętowe Windows
  • Windows 95/98 lub nowszy (Uwagi do Windows 2000)
  • Procesor 266 Mhz
  • 64 MB RAM
  • 4x CD-ROM, 4x Speed Speed CD-R/RW, DVD-ROM or DVD R/RW/RAM
  • 2 MB dla karty dźwiękowej obsługującej DirectX 7
  • Karta dźwiękowa obsługująca DirectX 7
Temat Ezoteryka, Vegas
Otoczenie/a Otoczenie 2
Temat muzyczny

The Sims: Światowe Życie Ten artykuł jest napisany z perspektywy prawdziwego, rzeczywistego świata.

The Sims: Światowe Życie (ang. Livin' Large lub Livin' It Up) – pierwszy dodatek do gry The Sims, wprowadza kilka nowych postaci, karier i przedmiotów. Na świecie wydany został 27 sierpnia 2000 roku.Tryb gry: single player Nośnik: 1 CD Ocena gry 8.1 / 10 na podstawie 892 ocen czytelników. Cena gry w dniu premiery: 79 PLN. Nie dodaje on nowej okolicy. Pojawiają się one dopiero od dodatku Randka (tj. Centrum, Wyspa Wakacyjna, Starówka, Dzielnica Show-Biznesu oraz Abrakadabrowo) Ten dodatek dodaje również możliwość przełączenia okolic.

Nowości

Nowe Obiekty

  • Antyczna Lampa: Lampa dzięki której, Simy mogą prosić dżina o rozmaite rzeczy. Jest to ryzykowne, bo gdy dżin coś źle zrobi może skończyć się odwrotnie niż tego chcieliśmy.
  • Kryształowa kula: Dzięki niej można spojrzeć w przyszłość.
  • Nowe Łóżko: Gdy Simowie zasną w tym łóżku możliwe jest pojawienie się dziecka w rodzinie.
  • Teleskop: Patrz na nocne niebo, może odkryjesz inne formy życia?

Nowe postacie niezależne

  • Servo: Drogi, ale pożyteczny robot, wystarczy go aktywować i posprząta dom za ciebie, po skończonej pracy wraca na swoje miejsce.
  • Klaun: Przychodzi tylko wtedy, gdy Simowie nie są szczęśliwi. Nie pozwoli spać twoim simom, będzie robił sztuczki. Aby się go pozbyć najlepiej zadzwonić do łowców klaunów.
  • Mroczny Kosiarz: Znana wszystkim postać, która występuje we wszystkich seriach The Sims. Zabiera twojego Sima do świata umarłych.
  • Święty Mikołaj: Jeżeli sim przygotuje talerz ciastek i postawi obok choinki i kominka, Święty Mikołaj odwiedzi twój dom (jeżeli wszystkie Simy zasnęły przed północą). Zostawi pod choinką prezenty.
  • Dżin: Postać, która wyłania się z antycznej lampy. Ma głos Willa Wrighta, zadaje zagadki i niekiedy zsyła nieszczęścia na Simów.
  • Frankenstein: Potwór, w którego zamieniają się simowie jeżeli wypiją fioletową miksturę.

Nowe kariery

Wideo

The Sims Światowe życie - oficjalny zwiastun00:54

The Sims Światowe życie - oficjalny zwiastun

Więcej w Fandom

Losowa wiki